با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

منتظریم ترامپ از مردم ایران عذرخواهی کند

منتشر شده

در

روحانی

وی با بیان اینکه رشد و توسعه بدون ثبات و امنیت امکان پذیر نیست خاطرنشان کرد : در همین راستا جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی برای مبارزه با تروریست فروگذار نکرده است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اقتصاد ایران در چهار سال اخیر به خوبی نشان داد که از ظرفیتهای کم نظیر رشد و توسعه برخوردار است گفت: تحریم های اقتصادی نه تنها مایه توقف ایران نشد ، بلکه عزم ملی را بر تقویت تولید ملی راسخ تر کرد. دستیابی به بالاترین نرخ رشد جهانی در سال گذشته نیز نشان داد که اقتصاد ایران در مسیر پیشرفت است.

وی افزود :می‌خواهم بر این نکته تاکید کنم که ملت ایران در یک انتخابات بسیار پرشور و رقابتی راه جدید چهار ساله ی خود را برگزیدند؛ما خواهان روابط گسترده با جهان و توسعه و پیشرفت در داخل کشور، ثبات و آرامش در کل منطقه هستنیم.

روحانی با بیان اینکه دولت دوازدهم موظف است این اهداف را دنبال کند و سفر ایشان به نیویورک در همین راستا بوده،افزود:در همه ی این رایزنی ها توسعه ی روابط ایران با کشورهای دوست مطرح بود و همانطور که می‌دانید بعد از برجام فرصت بسیار مناسبی برای توسعه ی روابط،به ویژه روابط اقتصادی فراهم شده و به دنبال این هستیم که با سیاست برد- برد روابطمان را پیش ببریم. خوشحالیم بعد از برجام میلیونها دلار در ایران سرمایه گذاری شده که نشان می‌دهد مردم به آینده امیدوارند.

رئیس جمهور با اشاره به سخنان سخیف دیروز ترامپ در مجمع سازمان ملل علیه ایران گفت: منتظریم آقای ترامپ از مردم ایران عذرخواهی کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.