با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

منتقمان خون شهدای ترور آملی خواستار اشد مجازات با برهم‌زنندگان امنیت و آرامش کشور شدند

منتشر شده

در

مردم ولایتمدار آمل که داغدار حمله تروریستی زائران آستان امامزاده شاهچراغ و شهادت دو جوان این شهر هستند، از مسؤولان اشد مجازات برای برهم‌زنندگان امنیت و آرامش کشور را خواستار شدند.

مردم کشورمان بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته داغدار شهدای حمله تروریستی به زائران آستان مقدس شاهچراغ شیراز بودند ولی آملی‌ها علاوه بر داغ شهدای شاهچراغ داغدار جوانان دیار هزارسنگر بودند، شهیدان هادی چاکسری و علی فاضلی که شب گذشته در اقدامی ناجوانمردانه شهد شیرین شهادت نوشیدند.

مردم دیار علویان خشم و کینه ناتمام از استکبار جهانی داشته و دارند و شب گذشته داغ جوانان دهه هفتادی که در حال عبور از خیابان این شهر بودند، خون آنها را به جوش آورده است.

علاوه بر شعارهای دشمن‌ستیز مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیست، مرگ بر آشوبگران داخل، شعارهای آشوب‌گر، داعشی، پیوندتان مبارک و سپاه انقلابی، انتقام انتقام از دیگر پیام‌های مردم انقلابی دیار هزارسنگر بود که بعد از اقامه نماز جمعه در خیابان‎های این شهر طنین‌انداز شد.

پیر، جوان، مسؤول، زن، مرد، کودک، فرهنگیان، اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا آمدند، حماسی و انقلابی تا بار دیگر مشت محکم بر دهان اجانب و استکبار بزنند و پیام بزرگ و دشمن ستیز برای یاوه‎گویان و ایادی کفر داشته باشند.

پدر شهید علی فاضلی که شب گذشته در اقدام تروریستی خیابان هراز این شهرستان به شهادت رسید نیز در جمع مردم و راهپیمایان آملی برای محکومیت حمله تروریستی بود.

مردم ولایتمدار آمل به حسن فاضلی پدر شهید علی فاضلی عرض تسلیت داشتند و خود را در غم بزرگ این پدر و خانواده بزرگوار شهید شریک دانستند.

امام جمعه آمل در جمع راهپیمایان معترض آملی که برای محکومیت حرکات تروریستی در کشورمان ایران اعلام انزجار داشتند، اظهار کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران در دنیا بر کشوری پوشیده نیست.

حجت‌الاسلام ابراهیم یعقوبیان افزود: مردم کشورمان به ولایت فقیه و امام عصر(عج) تکیه کردیم دارند و الگوی آنها در صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س) است.

وی با اشاره به اینکه شهادت عزیزان‎مان در حمله تروریستی شاهچراغ و شهادت جوانان آملی قلب ما را جریحه‎دار کرد، تصریح کرد: توسل به شهدا می‌تواند ما را از تنگنای عالم نجات دهد.
امام جمعه آمل بیان کرد: باید اگر تعلل و ضعفی وجود دارد برطرف شود تا دیگر شاهد این حرکات زجرآور نباشیم.

وی با اعلام اینکه به هیچ وجه ناامنی در شهر آمل مورد پذیرش نیست، یادآور شد: آمل از نظر جغرافیایی، علمی و سیاسی ویژه است و دشمنان از مردم آمل ضربات سخت و مهلک فراوان خوردند و با حفظ شدن آمل می‌توان گفت که منطقه حفظ می‌شود.

یعقوبیان گفت: مردم کشورمان خواستار برخورد جدی با عوامل آشوب، اغتشاش و ترور در داخل کشورمان هستند تا بار دیگر شاهد آرامش و امنیت روزافزون باشیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.