با ما همراه باشید

سیاست

مهمترین هدف استکبارگران و صهیونیست ها نابودی کشورهای اسلامی است

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / معاون فرهنگی جنبش انصارالله یمن گفت: جرایم رژیم صهیونیستی و جنایت های بزرگ علیه فلسطین نشان می دهد که همه اهداف دشمنان، نابودی کشورهای اسلامی است.

عبدالسلام المتمیز در همایش تمدنی «از طبرستان تا یمن، همقدم تا مسجدالاقصی» با هدف بررسی پیوندهای فرهنگی و تاریخی دو کشور ایران و یمن، اظهار کرد: از همه برگزارکنندگان این همایش مهم بین المللی قدردانی می کنم و قدردانی صمیمانه از رهبر انقلاب اسلامی دارم که همیشه بیانات شان چراغ راه مسلمانان است.

وی با بیان اینکه این همایش در یک مرحله حساس برگزار شده و اتفاق بسیار مهم برای امت اسلامی محسوب می شود، افزود: باید همه در اتفاقات پیش رو متحد شده و وحدت بیشتر در بین جوامع اسلامی ایجاد شود.

معاون فرهنگی جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: امت اسلامی در مقابل شیطان بزرگ، غده سرطانی و صهیونیستی باید دست به مقاومت گسترده بزند و هم اکنون شاهدیم که جنایتکاران عالم و استکبارگرانی که ضد ملت های اسلامی و بشریت هستند دست به کشتار مردم غزه می زنند.

المتمیز با اعلام اینکه جنایت های علیه غزه سال های زیادی است که آغاز شده و همچنان این جنایت‌ها تداوم دارد، متذکر شد: جنایات بزرگی که بر سر امت اسلامی و کشور فلسطین اتفاق می‌افتد باعث شده تا جهان اسلام و مسلمانان به جهاد و دفاع دعوت شوند و این همایش با اهداف خود بر آن شده تا ما بیدار باشیم و حقایق را روشن سازی و روشنگری کنیم.

وی بیان کرد: اقدامات سازنده ای از سوی مردم یمن مقابل صهیونیست را شاهد هستیم که اتحاد ملت بزرگوار یمن امروزه با ایمان به خدا، اتکا به او، خدمت و سیاست لازم به دست آمده است هرچند امروزه مردم یمن در حال خدمت همه جانبه دولتی و مردمی برای فلسطین هستند و ما از تمام مقدسات اسلامی دفاع می‌کنیم.

المتمیز با اعلام اینکه فعالیت‌های مردم یمن برای دفاع در دریای سرخ و اقیانوس هند با عملیات موشکی و پهبادی های صورت گرفته است، گفت: امروزه از یمن به سوی قلب پایتخت رژیم غاصب اسرائیل را هدف گرفتیم و می دانیم که همیشه پیروزی انصار خداوند است.

وی با اعلام اینکه جرایم رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی علیه شهدایی همانند اسماعیل هنیه، فواد شکر و جنایت های بزرگ فلسطین نشان می دهد که همه اهداف دشمنان، نابودی کشورهای اسلامی است، گفت: ما باید در چارچوب ایمان و خون شهدا به اتحاد مستحکم برسیم و امروز باعث افتخارم بوده که در ایران حضور دارم.

#همایش_تمدنی

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.