با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

نارضایتی نماینده آمل در مجلس از پیشرفت فیزیکی 35 درصدی سد هراز با گذشت 10 سال

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های بزرگی در آمل همانند سد مخزنی هراز و تعریض جاده هراز در حال انجام است که پس از گذشت 10 سال فعالیت سد هراز با پیشرفت فیزیکی 35 درصدی در حال کار است.

منتشر شده

در

رضا حاجی‌پور عصر امروز در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی این شهرستان به میزبانی فرمانداری ویژه آمل، اظهار کرد: کشورمان از لحاظ اقتصادی در وضعیت مطلوب قرار ندارد و لازم است همه مسؤولان برای خدمت به مردم همه همت خود را به کار بگیرند.

وی افزود: در شهرستان پروژه‌های عمرانی زیادی جریان دارد که تعدادی در گذشته عملیات آن آغاز شده و هم‌اکنون نیمه‌کاره رها شده است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مدیران تلاش کنند تا پروژه‌های نیمه‌تمام به بهره‌برداری برسد، تصریح کرد: در آمل پروژه‌های بزرگی همانند سد مخزنی هراز و تعریض جاده هراز در حال انجام است که پس از گذشت ۱۰ سال فعالیت سد هراز با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی در حال کار است.

حاجی‌پور با اشاره به اینکه پسماند و زباله یکی از مهمترین مشکلات شهری است، گفت: باید با اختصاص اعتبار مناسب همه پروژه‌های نیمه تمام سرعت مطلوب به خود بگیرند.

اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت دولت

فرماندار ویژه آمل نیز در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی این شهرستان، اظهار کرد: همه مدیران و مسؤولان شهری باید با معرفی پروژه‌های نیمه‌کاره اعتبارات مورد نیاز را برای آنها تخصیص دهند و پس از آن به سراغ طرح و پروژه‌های جدید روند.

سید جعفر رسولی افزود: با توجه به اینکه ۳۱ تیر ماه پایان سال مالی دستگاه‎‌های اجرایی است، پس از آن جلسه کمیته برنامه‌ریزی برای تصویب اعتبارات پروژه‌های عمرانی سال ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه اولویت ما اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در این شهرستان است، تصریح کرد: بیشترین اعتبارات مربوط به اداراتی است که برنامه‌های مدون و جامع ارائه دهند.

این مسؤول با اشاره به توانمندی نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی برای برخورداری از اعتبارات بیشتر و سهم بسزای آمل در مسیر توسعه، خاطرنشان کرد: باید برای جذب اعتبارات جدید همه مدیران هم‌افزایی داشته باشند همچنین برای سال گذشته در کمیته برنامه‌ریزی مبلغ ۶۲ میلیارد و ۷۱۳ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد هر چند در مسیر تخصیص اعتبارات مشکلات مالی وجود داشته و با توجه به پیش‎بینی‌ها تخصیص لازم انجام نشد.

رسولی با بیان اینکه امیدواریم با تلاش نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی جذب اعتبارات خوبی را شاهد باشیم و در بحث اعتبارات ملی موفقیت‌های خوبی برای آمل حاصل شود، ادامه داد: براساس سیاست‌های دولت اجرای پروژه‌های نیمه کاره در شهرستان آمل در دستور کار قرار دارد و همه دستگاه‌ها موظف هستند با تفکیک موضوعات در مسیر اتمام پرروژه‌های نیمه‌تمام کمک‌ کنند تا در راستای خدمت به مردم گام‌های مهم برداشته شود.

وی با اشاره به استفاده از بودجه‌های ملی در کنار اعتبارات استانی برای پروژه‌ها، خاطرنشان کرد: همه مدیران باید در راه خدمت به مردم و گره‌گشایی از امور تلاش شبانه‌روزی داشته باشند./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.