با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ناصری : عدم شناخت استاندار غیربومی به استان ضربه خواهد زد

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری  اظهار کرد: مازندران از استان‌های نیرو خیز با کارایی و کارمدی لازم است و همین بس که رییس دو قوه در کشور از این استان هستند.

منتشر شده

در

وی افزود: حضور مدیران مازندرانی در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اخلاقی نشان از نیروپروری این استان و این خطه است بنابراین انتظار می‌رود که رییس اجرایی مازندران نیز منتخب استان باشد.

 این نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با انتخاب استاندار مازندرانی امکان هماهنگی بیشتر در انجام امور وجود خواهد داشت و توفیقات بیشتری حاصل می‌شود.
    
ناصری تصریح کرد: دلیل اصلی انتخاب استاندار غیربومی برای ما نامشخص است و در خواست ما بنا به صحبتی که با برخی از نمایندگان داشتیم انتخاب استاندار بومی است.
    
این مسئول گفت: عدم شناخت استاندار غیربومی و از دست دادن زمان برای شناخت تدریجی به استان ضربه خواهد زد، تا زمانی که استاندار بخواهد ظرفیت‌ها را بشناسد و با روال کار آشنا شود ضرر و زیان بسیاری متوجه استان می‌شود.
     
عضو شورای راهبردی تنقیح لوایح مجلس با اشاره به مشکلات محوری مازندران گفت: هر شخصی که به عنوان استاندار انتخاب شود باید متعهد، دین‌مدار، دردمند و مردم‌باور باشد، تمام توان و تلاشش را برای تحقق آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری بگذارد و کلید واژه‌های رهبری در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در زمینه اقتصادی بیان می‌کنند را عملی سازد.
   
وی ادامه داد: استاندار باید شناخت دقیقی از ظرفیت‌ها، فضاهای مختلف و زمینه‌هایی که وجود دارد داشته باشد و برای حل مشکلات استان راهکارهای مناسبی را ارایه دهد.
   
این مسئول تاکید کرد: استاندار باید قدرت ایجاد تعامل داشته باشد و با تفکرات مقام معظم رهبری، نخبگان و مسئولان به دور از تفکرات سیاسی برای رفاه مردم و ارتقای استان تلاش کند زیرا اگر در زمینه علمی پیشرفت داشته باشیم به نفع کشور است.
   
وی در پایان گفت: از فرصت‌هایی مانند ظرفیت آسیانه میانه که بازار 300 میلیونی برای مازندران بوجود می‌آورد استفاده درست کند و در راستای صراط مستقیم و صلاح جامعه اقداماتی انجام دهد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.