با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

نام‌نویسی ۳ هزار مازندرانی برای واکسن کرونا کونژوکه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ظرفیت استان ۶ هزار نفر است و تاکنون ۳ هزار نفر از شهر‌های بابل ، ساری ، قائمشهر ، میاندورود و جویبار نام نویسی کردند.

منتشر شده

در

به گزارش آمل نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه واکسن کرونای نو ترکیب که توسط انستیتو فینلای کوبا و با مشارکت انستیتو پاستور ایران تولید شده است، اظهار کرد: اکنون بعد از گذراندن موفق مرحله‌های یک و دو ، وارد مرحله ۳ کارآزمایی بالینی شده است تا پس از تایید نهایی در این مرحله نسبت به تولید انبوه اقدام شود و به مرحله واکسیناسیون عمومی برسد.

وی گفت: ثبت نام عمومی و مشارکت در مرحله سوم مطالعه بالینی واکسن کرونا کونژوکه از اول اردیبهشت آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه ۴۰ هزار داوطلب کوبایی و ۲۴ هزار داوطلب ایرانی در این مرحله از کارآزمایی مشارکت دارند، افزود: ظرفیت استان ۶ هزار نفر است و تاکنون ۳ هزار نفر از شهر‌های بابل، ساری، قائمشهر، میاندورود و جویبار نام‌نویسی کردند.

موسوی یادآور شد: واکسیناسیون داوطلبان به صورت متمرکز در ساری انجام می‌شود و ۸۰ درصد از داوطلبان واکسن کونژوکه را دریافت خواهند کرد و ۲۰ درصد دیگر ماده تحریک کننده عمومی را دریافت می‌کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.