با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ناکامی نساجی با اولین شکست خانگی تکمیل شد!

در این دیدار شاگردان فاضلی نخستین شکست خانگی این فصل را مقابل مس رفسنجان تجربه کردند و همچنین برای دومین هفته پیاپی در برابر حریفان خود تن به شکست داد.

منتشر شده

در

تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه و در استادیوم شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم مس رفسنجان بود.

در این دیدار شاگردان فاضلی نخستین شکست خانگی این فصل را مقابل مس رفسنجان تجربه کردند و همچنین برای دومین هفته پیاپی در برابر حریفان خود تن به شکست داد.

شاگردان فاضلی در یک بازی نه چندان دلچسب و با عملکردی ضعیف، با تگ گل محمد قاضی بازی را به میهمان کرمانی خود واگذار کردند.

نساجی هفته گذشته هم عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت و با نتیجه پرگل 4 بر صفر مغلوب میزبانش سپاهان شده بود.

ترکیب تیم ها: 
نساجی مازندران در این دیدار با ترکیب نیما میرزازاد، حامد شیری، مجتبی بیزن، سعید بیگی، حسن نجفی، ایوب کلانتری، محمود قائد رحیمی، میلاد کمندانی( روزبه شاه علیدوستی) ، فرزاد زامهران( شاهین مجیدی)، کریم اسلامی- مهرداد بایرامی( مصطفی نوروزی )  و سرمربیگری وحید فاضلی به میدان رفت.

برای تیم میزبان که سرمربیگری آن را محمد ربیعی بر عهده دارد،ناصر سالاری، عقیل کعبی، حامد نور محمدی، محسن طرحانی، مسیح زاهدی، میثم نقی‌زاده (  قائم اسلامی خواه )، سجاد آشوری،  پمهرداد رضایی، فراز امامعلی و محمد قاضی( مهرداد آوخت ) به میدان رفتند.

 

نساجی صفر- مس رفسنجان یک

داور: سعید رحیمی مقدم

کمک داوران: سید یعقوب حجتی – مرتضی یوسف شهریاری

کارت زرد: شاهین مجیدی از نساجی، سجاد آشوری و عقیل کعبی از مس رفسنجان

کارت قرمز: –

گل: محمد قاضی (۴۴)

 با نتایج بازی های امروز آلومینیوم اراک ۹، نفت آبادان ۱۱، نساجی ۷ و مس ۸ امتیازی شدند.

حاشیه بازی نساجی و مس| واکنش بازیکنان به صحبت‌های تماشاگران حاضر در پشت‌بام

با توجه به اینکه تعدادی از تماشاگران از ساختمان‌های مجاور ورزشگاه بازی نساجی و مس رفسنجان را در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر مشاهده می‌کردند، پس از این باخت به بازیکنان اعتراض کردند.

پس از این اتفاق و پایان بازی، بازیکنان این تیم به سمت آنها رفتند و صحبت‌های آنها را شنیدند. وحید فاضلی، سرمربی نساجی نیز در جمع آنها حضور داشت.

*فاضلی همچنین هنگامی که در پایان بازی با داوران دست می‌داد، اعتراضی هم به آنها داشت و ظاهرا از نحوه قضاوت راضی نبود.

*همچنین در این مسابقه از سوی معاونت فرهنگی باشگاه نساجی از مرتضی صادقی پیشکسوت صاحب‌نام باشگاه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تجلیل به عمل آمد.

جدول لیگ برتر بعد از نتایج روز اول هفته هفتم

با این باخت نساجی دومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد. شاگردان فاضلی هفته پیش با ۴ گل مغلوب سپاهان شدند.

در دیگر دیدار این هفته رسول خطیبی و شاگردانش ترمز نفت آبادان را کشیده و تیم پورموسوی را متوقف کردند. آلومینیوم با این نتیجه به رده هشتم جدول صعود کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.