با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

نجات جان کوهنورد تهرانی در ارتفاعات قله دماوند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از تلاش شبانه روزی نجاتگران برای نجات کوهنورد تهرانی در منطقه آبشار یخی قله دماوند خبر داد.

منتشر شده

در

جمشید نیک زاد با اعلام این خبر افزود: در پی اطلاع رسانی مرکز ۱۱۲ هلال احمر مبنی بر حادثه دیدن کوهنورد تهرانی در منطقه آبشار یخی قله دماوند بلافاصله تیم امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان آمل مستقر در پایگاه امداد و نجات کوهستان رینه به منطقه اعلام شده اعزام شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به اینکه این تماس در ساعت ۲۰ شب انجام شد؛ گفت: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه نجاتگران این جمعیت از پایگاه امداد و نجات کوهستان رینه و شعبه آمل به منطقه اعزام شدند و پس از دسترسی به کوهنورد در بارگاه سوم بلافاصله نسبت به انتقال وی اقدام کردند.

نیک زاد در همین زمینه ادامه داد: در این حادثه کوهنورد تهرانی که روز گذشته به قله دماوند صعود کرده بودند؛ در مسیر برگشت در منطقه آبشار یخی دچار آسیب شدید از ناحیه مچ پا شد که با تلاش و کوشش فراوان توانست خود را به بارگاه سوم برسانند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به اعزام بلافاصله تیم امداد این جمعیت به منطقه گفت: پس از دسترسی نجاتگران به مصدوم و تثبیت موقعیت وی، مصدوم به منطقه گوسفند سرا منتقل شد.

جمشید نیک زاد در همین زمینه ادامه داد:  حال عمومی کوهنورد مساعد بوده؛ و این عملیات ۲۴ ساعته با موفقیت به پایان رسید.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.