با ما همراه باشید

ورزشی

نخستین پیروزی تیم فوتسال قند کاترین در نبرد قعرنشینان/ زندی‌بتن مساوی کرد

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر /تیم فوتسال قند کاترین آمل در هفته ششم لیگ برتر میزبان چیپس کامل بود که با نتیجه 6 بر 3 مشهدی‌ها را از پیش رو برداشت.

جدال هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شامگاه امروز جمعه در قعر جدول با نبرد دو تیم قند کاترین آمل و چیپس کامل مشهد همراه بود.

تیم‌های قند کاترین و چیپس کامل که در رده ۱۳ و ۱۴ جدول لیگ برتر تنها با یک تساوی صاحب یک امتیاز شده بودند، بازی حساس و تنگاتنگی را در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل رقم زدند.

در ابتدای بازی امیرحسین زینالی از قند کاترین گل نخست را برای تیم میزبان به ثمر رساند ولی برخلاف تشویق بی‌امان هواداران آملی فوتسال تیم رقیب گل تساوی را توسط امید درخشانی به ثمر رساند و در ادامه دو گل دیگر توسط سجاد امانی و مانی قانع برای نماینده استان خراسان رضوی وارد دروازه مازندرانی‌ها کردند تا نیمه نخست با نتیجه سه بر یک به سود چیپس کامل به پایان برسد.

جواد اصغری مقدم سرمربی قند کاترین که دو روز گذشته با این تیم لیگ برتری قراداد دو ساله منعقد کرد در وقت استراحت بین دو نیمه نکات فنی و تفکرات خود را به شاگردانش بازگو کرد تا پیروز نیمه مربیان باشد.

نکات و تذکرات محسن جنگی سرمربی تیم فوتسال چیپس کامل کارساز نبود و نماینده آمل با انگیزه‌تر از گذشته توانست با سه گل مسعود عباسی و گل‌های بهرام سارانی و محمدتقی علیزاده با نتیجه 6 بر 3 برای نخستین بار طعم شیرین پیروزی را بچشد و سه امتیاز خانگی را از آن خود کند.

جواد اصغری مقدم توانست در نخستین تجربه خود بر روی نیمکت قند کاترین که مقارن با روز تولدش بود، به یک پیروزی ارزشمند دست یابد و وضعیت این تیم شمالی در نیمه دوم جدول بهتر از گذشته شود.

یکی از نکات این دیدار حضور سعید بلباسی بازیکن فریدونکناری بود که به عنوان کاپیتان در تیم چیپس کامل به یدان رفت و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

با پایان هفته ششم لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال قند کاترین با یک پیروزی، یک تساوی و چهار شکست، چهار امتیاز از آن خود کند با یک پله صعود جایگاه دوازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر را از آن خود کند.

تیم قعرنشین چیپس کامل مشهد نیز با یک تساوی و پنج شکست یک امتیازی است و در انتهای جدول جای خوش کرده است.

زندی بتن دیگر نماینده مازندران در لیگ برتر نیز در خارج خانه به دیدار فرش‌آرای مشهد رفت و با دو گل محمدرضا کرد به تساوی دو بر دو رسید و تنها به کسب یک امتیاز خانگی بسنده کرد همچنین گل‌های فرش‌آرا مشهد را محمدرضا احمدی و حبیب جعفری وارد دروازه حریف مازندرانی کردند.

زندی بتن کلاردشت نیز با یک برد، سه تساوی و دو شکست نیز ۶ امتیازی بوده و در رده نهم جدول جای دارد.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.