با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

نخستین پیروزی نساجی در نیم‌فصل دوم/نساجی با ۲ گل، فولادی‌ها را بدرقه کرد

تیم فوتبال نساجی مازندران توانست با نتیجه دو بر صفر از سد حریف جنوبی خود عبور کرده و سه امتیاز شیرین این بازی را از آن خود کند.

منتشر شده

در

تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت 15:30 امروز میزبان تیم فوتبال فولاد خوزستان بود.

*ترکیب تیم فوتبال نساجی مازندران

محمد امین رضایی، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، مهرداد عبدی، محمدمهدی نظری، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، آرفنگ دافه، جورج گولیسیانی، سجاد آشوری و لاشا توتادزه

*ترکیب تیم فولاد خوزستان

ناصر سالاری، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت سعید، مهدی زبیدی، لوسیانو پریرا، سیامک کوروشی، عارف غلامی، رضا میرزیی و رافایل اریک مسی

*داور

پیام حیدری، قاضی میدان امروز بود و آقایان رضا سخندان، بابک عباسقلی‌زاده وی را در امر داوری یاری دادند.علی بای و جواد محمدی هم داوران خط دروازه بودند.

*حواشی

تحریم بازی توسط عکاسان خبری، به دلیل بی‌احترامی مسؤولان انتظامات ورزشگاه، حضور پرشور هواداران قائم‌شهری و مازندرانی که از سراسر استان خود را به ورزشگاه شهیدوطنی رساندند.

*گل

دقیقه 33، مهرداد عبدی  با شماره 6 برای تیم فوتبال نساجی مازندران

دقیقه 71 ، جورج گولیسیانی از روی نقطه پنالتی برای تیم فوتبال نساجی مازندران

*خلاصه بازی

شاگردان مجید جلالی از دقایق نخستین بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و حملات متعدد ولی بی‌نتیجه‌ای را بر روی دروازه حریف ایجاد کرد.

تلاش نساجی‌چیان ادامه داشت تا بالاخره مهرداد عبدی در دقیقه 33 توانست گل نخست تیمش را به ثمر برساند.

در نیمه دوم بازی با حملات فولادی‌ها آغاز شد ولی در ادامه باز هم نساجی بود که توانست در دقیقه 71 پنالتی به دست آورد و گل دوم خود را وارد دروازه جنوبی‌ها کند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال نساجی مازندران توانست در بازی امروز با نتیجه دو بر صفر از سد حریف جنوبی خود عبور کرده و سه امتیاز شیرین این بازی را از آن خود کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.