با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

نساجی شهرآورد شمال را با 3 گل برد

تیم نساجی مازندران با برتری مقابل سپیدرود رشت با سه گل به برتری رسید.

منتشر شده

در

دو تیم سپیدرود رشت و نساجی مازندران در چهارچوب مسابقات فوتبال لیگ‌برتر، از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه سردار جنگل رشت به دیدار هم رفتند.

*ترکیب تیم سپیدرود رشت

کوروش ملکی، میثم فردوسی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، محمد بلبلی، میلاد قربانزاده، هومن ربیع‌زاده، مهرداد بایرامی، امین جوادی مقدم، محمدرضا مهدوی و ابراهیم لطفی

*ترکیب تیم نساجی مازندران

حامد لک، فرشاد فرجی، حامد شیری، مجتبی ممشلی، علی شجاعی، محمد آبشک، مهرداد عبدی، سجاد عاشوری، احمد عبدالله‌زاده، محمد میری و محمدمهدی نظری

*داوری

داور میدان امشب سید مهدی سیدعلی بود و رضا سخندان و سعید علی‌نژادیان وی را در این امر یاری کردند. علی صفایی و یاسر همرنگ کمک‌ داوران خط دروازه و مهدی عالیقدر داور چهارم این بازی بودند.

*گل

دقیقه 72، سجاد عاشوری از تیم نساجی مازندران

دقیقه 74، رحمان جعفری از تیم نساجی مازندران

دقیقه86، رحمان جعفری از تیم نساجی مازندران

دقیقه 90، محمد بلبلی از تیم سپیدرود رشت

*خلاصه بازی

دیدار دو تیم شمالی در حالی برگزار شد که نساجی ماندنش را در لیگ از چند بازی قبل‌تر مسجل کرد ولی در آن سوی میدان سپیدرود در آستانه سقوط قرار داشت و سعی داشت با پیروزی در این میدان خود را از این خطر برهاند.

بازی در نیمه نخست با حملات جسته و گریخته تیم سپیدرود بی‌نتیجه به پایان رسید و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم باز هم رشتی‌ها بودند که در دقایق اولیه بازی را در دست داشتند ولی بر خلاف جریان بازی، تیم نساجی از فرصت‌ها بهره برد و سه گل توسط سجاد عاشوری در دقیقه 72 و رحمان جعفری در دقایق 74 و 86 به ثمر رسید و سپیدرود توسط محمد بلبلی توانست در دقیقه 90 یکی از گل‌ها را جبران کند و بازی با نتیجه سه بر یک به پایان رسید.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.