با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

نساجی مازندران بازی با پرسپولیس درتهران را نپذیرفت

باشگاه نساجی به طور رسمی مخالفت این باشگاه را برای بازی با تیم پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی اعلام کرد.

منتشر شده

در

درپی درخواست باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برای جابجایی بازی رفت این تیم با نساجی مازندران که روز یکشنبه ۱۶ آذرماه طبق برنامه باید در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شود، درخواست کرد که در آستانه بازی سرخپوشان پایتخت در فینال جام باشگاه‌های آسیا، بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی و بازی برگشت در قائمشهر برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران روز پنجشنبه اعلام کرد، که برای میزبانی از پرسپولیس با رعایت پروتکل‌ها آماده‌ایم و نمی‌توانیم از حق نساجی بگذریم.

علی امیری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: برای نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم ولی ما با درخواست تغییر محل بازی مخالفت کردیم.

وی ادامه داد، باشگاه نساجی مخالف تغییر محل بازی است و برای این موضوع دلایل خاص خود را دارد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد، که این تیم از نظر فنی آماده بازی در ورزشگاه وطنی است و طبعاً کادر فنی روی بازی خانگی در این مقطع از فصل برنامه ریزی کرده است.

امیری ادامه داد، البته خود ما هم نمی‌دانیم نیم فصل دوم چه شرایطی داریم ولی طبیعتاً وقتی از یک بازی خانگی ۳ امتیاز کسب کردیم و در بازی آینده هم میزبان هستیم نمی‌توانیم به سادگی از حق میزبانی خود بگذریم.

وی تاکید کرد، باشگاه نساجی مازندران تا به همین جای مسابقات به بهترین شیوه پروتکل‌ها را برای تیم‌های میهمان رعایت کرده و به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی از همین جا اعلام می‌کنم حاضریم همه گونه همکاری را برای برگزاری مسابقه با پرسپولیس با مسئولان انجام داده و حتی برای این مسابقه درهای استادیوم وطنی را برای جلوگیری از حضور افراد متفرقه هم ببندیم.

براساس برنامه تیم نساجی مازندران درچارچوب هفته پنجم رقابتهای لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور میزبان تیم پرسپولیس تهران است.

دیدار این دو تیم از ساعت ۱۵ روزیکشنبه ۱۶ آذر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

تا پایان هفته چهارم این رقابت‌ها تیم گل گهر سیرجان با ۱۰ امتیاز درصدر جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد و تیم‌های پرسپولیس تهران با ۸ ونساجی مازندران با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده‌های دوم وسوم هستند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.