با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

نشد/فرمانداری‌های گردشگر پذیر حساسیت‌های لازم را جدی بگیرند

استاندار مازندران گفت: کرونا هنوز در استان تمام نشده است که در چند روز آینده سفر را داریم و فرمانداری‌های گردشگر پذیر حساسیت‌های لازم را جدی بگیرند.

منتشر شده

در

احمد حسین‌زادگان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان مازندران، اظهار کرد: به دنبال انسجام و وفاق همگانی در سطح کلان استان مازندران هستیم.

وی افزود: جایگاه مدیریتی به حالت اجاره در اختیار ما قرار می‌گیرد، مهم این است که دوره مدیریت در کنار مردم باشیم و مطالبات مردمی را پیگیری کنیم.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: انتظار داریم که نمایندگان فعلی مجلس پس از اتمام فعالیت کاری خودشان مشاوره‌های فکری به منتخبان مردم و مدیران استان ارائه دهند تا از تجارب همدیگر برای توسعه استان استفاده کنیم.

*نگاه توسعه‌ای در بین نمایندگان منتخب مردم استان مازندران

این مسؤول ادامه داد: نگاه توسعه‌ای در بین نمایندگان منتخب مردم استان مازندران در غالب استقلال قوا و تعامل بین قوا با همدیگر همکاری داشتیم.

حسین‌زادگان ادامه داد: انتظار داریم با تعامل و هم افزایی مشکلات مردم استان را کاهش دهیم.

وی با اعلام اینکه برای رسیدن به هدف مشترک در طول دوره مدیریت با برنامه‌های که تدوین و تنظیم کردیم تلاش کردیم، افزود: به صورت سلیقه‌ای برای رفع مسائل استان ورود پیدا نکردیم.

استاندار مازندران یادآور شد: مازندران ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی دارد یکی از این فرصت‌ها همجواری با کشورهای حاشیه دریایی خزر است.

*دریا به عنوان محور توسعه در استان قرار دادیم

وی با اعلام اینکه دریا به عنوان محور توسعه در استان قرار دادیم، افزود: در حوزه اقتصادی دریا عقب افتادگی داریم، در حوزه شیلات و اسکله‌های تفریحی مشکلاتی داریم که برنامه‌ریزی‌های را در دستور کار دادیم، اولین اقدام ما آزاد سازی سواحل است که حدود 85 درصد آن آزاد سازی شده است و مابقی اماکن هم در دستور کار است.

حسین‌زادگان یادآور شد: در حاشیه دریا بخش قوه قضائیه و نیروی انتظامی که در حاشیه دریا امکانی را در اختیار دارند که با ورود آنها می‌توانیم خبرهای خوبی از این بخش به مردم بدهیم.

وی در ارتباط با منطقه آزاد، افزود: با کمک نمایندگان مجلس و همراهی دولت ایجاد منطقه آزاد در مازندران به تصویب رسیده است و باید تلاش کنیم که این موضوع به سرانجام برسد.

*برنامه‌ریزی برای اصلاح روستاهای بوم‌گردی

استاندار مازندران با اعلام اینکه ۱۶۰ روستا برای بوم گردی انتخاب شده‌اند، افزود: برنامه ریزی برای اصلاح ساختار این روستاها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه کرونا هنوز در استان مازندران تمام نشده است، بیان کرد: در چند روز آینده سفر را داریم و فرمانداری‌های گردشگر پذیر حساسیت‌های لازم را جدی بگیرند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.