با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

نصب 2 دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان‌های آمل

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره به اینکه در برخی بیمارستان‌ها دستگاه‌های اکسیژن‌ساز دچار مشکل شدند،گفت: تعداد دو دستگاه اکسیژن‌ساز در این شهرستان نصب شده و این بیمارستان جزو تعداد اندک بیمارستان‌هایی است که با سرعت این دستگاه‌ها در آن نصب و راه‌اندازی شد.

منتشر شده

در

ایرج حریرچی در حاشیه سفر به مازندران در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر بروز مشکلات فراوان بیماران طی روزهای گذشته با توجه به کمبود کپسول و دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان‌های آمل، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات برای بیماران کووید ۱۹ در بیمارستان‌ها تأمین اکسیژن لازم است.

وی افزود: بیماری در بیمارستان امام خمینی آمل یا بیمارستان‌های دیگر به خاطر موضوع اکسیژن دچار مشکل نشده است.

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به استاندارد وضعیت در اختیار قرار دادن اکسیژن در بیمارستان‌ها، تصریح کرد: در گذشته حداکثر ۱۰ تا ۱۵ درصد بیماران بستری در بیمارستان‌ها نیاز به اکسیژن پیدا می‌کردند در نتیجه طراحی بیمارستان‌ها بر این مبنا بوده است.

این مسؤول بیان کرد: این استاندارد تا حدودی برای همه کشورها یکسان است.

حریرچی اشاره به اینکه در برخی بیمارستان‌ها دستگاه‌های اکسیژن‌ساز دچار مشکل شدند، باگفت: تعداد دو دستگاه اکسیژن‌ساز در این شهرستان نصب شده و این بیمارستان جزو تعداد اندک بیمارستان‌هایی است که با سرعت این دستگاه‌ها در آن نصب و راه‌اندازی شد.

وی گفت: با بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها می‌خواهیم با مشکلات مختلف از نزدیک آشنا شده و در صدد رفع آن برآییم./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.