با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

نماز عید فطر در امامزادگان مازندران اقامه می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری نماز عید سعید فطر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد.

منتشر شده

در

حجت الاسلام ابراهیم حیدری از برگزاری نماز عید سعید فطر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: توصیه می‌شود نماز عید فطر با حفظ فاصله‌گذاری و در فضای باز اماکن مذهبی برگزار شود.

وی اظهار کرد: طرح ضیافت الهی از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و با اقامه نماز عید سعید فطر به کار خود پایان می‌دهد.

وی با بیان اینکه مراسم شب‌های رمضان به صورت محدود با رعایت توصیه‌های بهداشتی در فضای باز آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار شد، افزود: مراسم ویژه شب‌های قدر با همکاری روزه‌داران در اماکن مذهبی استان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری نماز عید سعید فطر در آستان مقدس امامزادگان، بقاع متبرکه و سایر اماکن مذهبی استان خبر داد و گفت: توصیه می‌شود نماز عید فطر با حفظ فاصله‌گذاری و در فضای باز اماکن مذهبی برگزار شود.

حیدری خاطرنشان کرد: به هیأت‌های امنا و خادمین بقاع متبرکه ابلاغ شد، پیش از برگزاری نماز عید سعید فطر محوطه بقاع متبرکه را به صورت کامل ضدعفونی کنند.

وی در پایان بیان کرد: شبستان تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران در روز عید سعید فطر به روی نمازگزاران باز است اما از شهروندان تقاضا می‌شود برای ورود برای اماکن متبرکه حتماً از ماسک استفاده کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.