با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

نماز عید فطر در مساجد و بقاع مازندران اقامه می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه عید فطر روز عبودیت خداست، گفت: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد برگزار می شود.

منتشر شده

در

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی با بیان اینکه عید فطر روز عبودیت و بندگی خداست، اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد مازندران برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه مساجد و حسینیه‌های الحاقی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شامل ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا می‌شود، افزود: همچنین نماز عید فطر در محوطه روباز آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با حفظ فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی اقامه خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه اقامه نماز عید فطر در محوطه بقاع متبرکه همراه با نکات بهداشتی می‌باشد و پیش از حضور نمازگزاران محوطه آستانه ضدعفونی خواهد شد، تاکید کرد: تمامی نمازگزاران باید ماسک و دستکش به همراه داشته باشند و به افرادی که ماسک و یا دستکش ندارند به آنها دستکش اهدا خواهد شد.

حیدری بیان کرد: تمامی نمازگزاران برای حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع این بیماری باید مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند.

وی عنوان کرد: محدودیت‌هایی مانند اجتماع در شبستان و نزدیک شدن به ضریح آستان مقدس امامزادگان همچنان برقرار است و زائرین فقط از دور می‌توانند می‌توانند به زیارت بپردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به برگزاری مراسم شب قدر در امامزادگان شاخص استان گفت: همکاری مردم با خادمین در رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در برگزاری مراسم‌های شب قدر قابل قدرانی است و این روند مثبت نیز برای اقامه نماز عید فطر ادامه خواهد داشت

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.