با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

نمایندگان تام‌الاختیار وزرا 2 روز پاسخگوی مازندرانی‌ها + اسامی نمایندگان

همزمان با هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به مازندران میز خدمت و ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزرا 2 روز در مازندران برپا می‌شود.

منتشر شده

در

به گزارش پایگاه خبری آمل نیوز، همزمان با هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به مازندران، یکی از نکات قالب توجه برای بیان مشکلات مردمی، ارائه راهکار و تصمیمات لازم میز خدمت و ارتباطات مردمی در همه ادارات کل و نهادهای اجرایی استان ایجاد می‌شود.

میز خدمت و ارتباطات مردمی روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری همزمان با سفر رئیس جمهور و هیأت دولت در مرکز مازندران از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر روزهای نوزدهم و بیستم اسفند برپا می‌شود.

هم‌استانی‌های مازندرانی می‌توانند برای ملاقات حضوری با نماینده تام‌الاختیار وزرا و بیان مشکلات، پیگیری درخواست و راهکارهای مشکلات در بخش‌های مختلف به ادارات کل یا سازمان‌های مرتبط مراجعه کنند.

علی طالبی رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور در ساختمان مرکزی شهرداری ساری طی دو روز به پرسش‌های شهروندان پاسخ می‌دهد.

ذبیح‌اله سلمانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان نماینده تام‌الاختیار این وزارتخانه خواهد بود، همچنین سیدمحمد پولادگر از چهره‌های نام‌آشنای ورزش رزمی کشور و معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در محل میز خدمت اداره‌کل ورزش و جوانان پاسخگوی مسایل و مشکلات ورزشکاران و اقشار مختلف مردم مازندران است.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات؛ نماینده تام‌الاختیار وزارت جهاد کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی مازندران خواهد بود و سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده تام‌الاختیار وزیر و اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد این وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دو مدیران ارشد مازندرانی اهل شهرستان آمل هستند که  دو روز پایانی هفته پاسخگوی پرسش‌های اهالی فرهنگ، هنر و رسانه هستند.

میثم آسوپا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در میز خدمت میراث فرهنگی پاسخگوی پرسش‌ها، مسائل و شکایات مراجعه‌کنندگان و فعالان حوزه‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی است.

حسن اکبری معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست پاسخگوی مردم مازندران خواهد بود و رسولیان معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و همچنین حسین فرهیدزاده مدیرکل بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت نمایندگان وزارت صمت در مازندران هستند.

به گزارش فارس، نمایندگان تام‌الاختیار همه سازمان‌ها و ادارات کل مازندران در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در قالب میز خدمت و ارتباطات مردمی از نزدیک  پاسخگوی مشکلات مردم شمال کشور هستند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور هفدهمین سفر استانی خود را روز جمعه ۲۰ اسفند امسال به مهمانی مردم مازندران می‌رود و وزرای دولت هم به نمایندگی از رئیس‌جمهور در شهرستان‌های سراسر استان حضور می‌یابند همچنین رئیسی و هیأت همراهش پنج‌شنبه و جمعه گذشته در شانزدهمین سفر استانی میهمان مردم گلستان بودند.

امید داریم سفر استانی رئیس جمهور و وزرا به مازندران با دستاوردهای فراوان همراه باشد زیرا کمبودها و مشکلات بیشمار مازندران زیر سبزی طبیعت و زیبایی بی‌نظیر این استان سرسبز پنهان و نهفته مانده است./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.