با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

نیازمندی به افزایش زیرساخت‌ها و امکانات لجستیکی انتظامی در آمل

فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه این شهرستان ویترین مازندران است، گفت: تقویت کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در شهرستان آمل مورد نیاز بوده و تلاش برای کاهش جرایم خشن، ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با اراذل با تقویت فوریت‌های پلیسی و کاهش زمان حضور عوامل در حادثه مورد درخواست است.

 

منتشر شده

در

خبر از قربانعلی مسافر/ به گزارش پایگاه خبری آمل نیوز، سید عباس حسینی عصر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان، اظهار کرد: امروزه نیروی انتظامی در کنار مردم، برای مردم و همراه با مردم بوده و زمینه‌ساز ایجاد آرامش و اعتماد مردم است.

وی با اشاره به اینکه در شرایطی قرار داریم که نیروی انتظامی در تراز دولت اسلامی و جامعه داریم، افزود: نیروی انتظامی نمره قابل قبولی کسب کرده است و سعی داریم با همکاری سایر مراکز در شهرستان و همدلی حجم بالای کارهای بر زمین مانده در این شهرستان پیگیری می‌شود.

فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه این شهرستان در ورودی مازندران قرار داشته و نیازمندی به رفع مشکلات، نیازها و آسیب‌های خاص دارد، تصریح کرد: آمل ویترین مازندران بوده و نیاز به توجه ویژه دارد.

این مسؤول یادآور شد: تقویت کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در شهرستان آمل مورد نیاز بوده و تلاش برای کاهش جرایم خشن، ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با اراذل با تقویت فوریت‌های پلیسی و کاهش زمان حضور عوامل در حادثه مورد درخواست است.

حسینی خاطرنشان کرد: آمل از شهرهایی است که مناطق آسیب‌پذیر فراوان، فاصله طبقات اجتماعی و حجم مهاجرت بالا شرایط ویژه ایجاد می‌کند و در زمینه زیرساخت‌ها و امکانات لجستیکی انتظامی نیازمند کمک‌های ویژه هستیم.

معاون استاندار مازندران با اشاره به لزوم ارائه خدمات ویژه در حوزه قضایی و انتظامی در شهرستان آمل، گفت: مردم مطالبات فراوان در این شهرستان دارند و حجم انتظارات بالا است و باید برای پاسخگویی به مردم کمک‌های ویژه شود.

پس از بازنشستگی ذات‌الله رضوانی فرمانده سابق انتظامی آمل، طی حکم سردار اشتری فرمانده کل ناجا، سرهنگ علی داداش‌تبار به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان آمل معرفی شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.