با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

هراز و کندوان برفی و لغزنده است

رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران، وضعیت جوی محورهای هراز و کندوان را همراه با بارش شدید برف اعلام کردو از رانندگان خواست در تردد از این مسیرها به مقررات ایمنی توجه بیشتری داشته باشند.

منتشر شده

در

محسن هاشمی اظهار داشت: محور هراز محدوده منظریه تا امامزاده هاشم و محور کندوان محدوده تونل با بارش شدید برف مواجه است و در دیگر محورهای وضعیت جوی تمام ابری است.

وی افزود: از نظر وضعیت ترافیکی، شاهد تردد عادی و روان در محورهای استان هستیم اما محورهای وازک به بلده به دلیل سرما و یخبندان و صعب العبور بودن و محور کمربندی فریدونکنار به دلیل مرمت آسفالت تقاطع غیرهمسطح مسدود است.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران نیز با بیان اینکه محورهای کوهستانی مازندران به دلیل بارش برف لغزنده است و تردد با کندی در این مسیرها جریان دارد افزود: آمد و شد خودروها هم اکنون در جاده‌های مواصلاتی استان عادی و روان است، بارش‌های باران و برف سطح محورها را لغزنده کرده است.

وی افزود: رانندگان وسایل نقلیه ای که قصد تردد در محورهای کوهستانی استان را دارند، توصیه کرد تا ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، خودرو خود را به تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ مجهز و از تردد غیر ضروری در محورهای کوهستانی جدا خودداری کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.