با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

هزینه کردن در حوزه فرهنگ درآمد پایدار شهری ایجاد می کند

شهردار آمل گفت: هرچه در حوزه فرهنگ شهری هزینه کنیم موجب درآمد پایدار می شود و در شهرداری آمل این موضوع  ازاولویت ویژه ای برخوردار است.

منتشر شده

در

سید حمید هاشمی در دیداری که عباس زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران صبح سه شنبه در شهرداری آمل صورت گرفت، افزود: مازندران و شهر آمل از تاریخ فرهنگی بسیار بالایی برخوردار است و ما باید نمود آن را در شهر بیشتر کنیم.

وی به معضل کثرت تابلوهای تبلیغاتی در شهر آمل اشاره کرد و گفت: نصب متعدد بنرها در این شهر معضلات بصری را افزایش داده است و برای اصلاح این موضوع باید اقدام اساسی انجام داد.

هاشمی خاطر نشان کرد: در برنامه کوتاه مدت فرهنگی و بصری مباحث زیباسازی و آماده سازی آمل برای نوروز 1399 در دستور کار قرار گرفته است.

عباس زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این دیدار به مفاخر فرهنگی و علمی شهر آمل اشاره کرد و گفت: هنرمندان و مفاخر ارزنده ای در این شهر برای استان و کشور افتخار آفرینی می کنند و ما باید در تجلیل از آنان کوشا باشیم.

وی با اینکه آمل در حوزه رسانه فعالان تاثیر گذاری دارد افزود: مدیران باید دلسوزی های خبرنگاران را در حوزه توسعه شهری مهم قلمداد کنند تا رضایت عموم شهروندان را به همراه داشته باشند.

امیر امیر نیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل نیز در این دیدار خواستار قبول طرح های فرهنگی در فضای پارک ها شد و خاطر نشان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی آسیب های اجتماعی در فضای پارک ها را کاهش می دهد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.