با ما همراه باشید

ورزشی

هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور | دوئل‌ میهمان‌ها برنده نداشت/ سوغات یک امتیازی نساجی از خانه به دوشی در اصفهان !

منتشر شده

در

هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز به طور رسمی استارت خورد و تیم نساجی در دیداری که باز هم خانه به دوش بود، در اصفهان برابر مس به تساوی یک یک دست یافت.

بعد چند ماه چشم انتظاری لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز جمعه ۲۱ مرداد به طور رسمی با بازی استقلال و سپاهان افتتاح شد. بازی که با برتری اصفهانی‌ها در آزادی همراه بود.

اما آن‌سوی کشور، نساجی در حالی که میزبان هفته نخست لیگ بود باز هم خانه به دوش بود و اینبار در اصفهان میزبان تیم مس بود.

 ترکیب نساجی مازندران مقابل مس رفسنجان

علیرضا حقیقی – حامد شیری – سیدعلیرضا ابراهیمی – مصطفی جوادیان – سعید بیگی – اکبر صادقی – ایوب کلانتری – محمد شریفی – علی شجاعی – صابر حردانی – کریم اسلامی

تیم فوتبال نساجی مازندران در حالی پا به فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور گذاشت که اکنون سرمربی جدید در راس کادرفنی این تیم قرار دارد. حمید مطهری پس از سالها حضور در پرسپولیس و البته کار به عنوان دستیار و کمک مربی این فصل سرمربی یک تیم لیگ برتری شده است.

در سوی مقابل تیم مس رفسنجان، برخلاف نساجی که نیمکت این تیم در تابستان و نقل و انتقالات دست خوش تحولات زیادی شد، مس رفسنجان تغییری نداشت. محمد ربیعی که در لیگ بیست و یکم تیم خوبی داشت و موفق شد مس رفسنجان را جزو تیم های بالانشین جدول حفظ کند، در حالی به بازی اول پای گذاشت که به نظر در آمادگی کامل قرار دارد. مس نیز فصل خوبی در نقل و انتقالات داشت و اکثر گزینه های مورد نیاز سرمربی این تیم جذب شدند و حالا باید دید در شروع لیگ محمد ربیعی و شاگردانش چه از پیش می برند.

نساجی امروز در اصفهان میزبان مس بود و در نهایت برابر حریف خود به تساوی رضایت دادند تا در نخستین بازی مثلا خانگی خود دو امتیاز از دست بدهند.

در این دیدار در نیمه نخست دو تیم با تساوی به رختکن رفتند و در نیمه دوم ابتدا حامد شیری موفق شد نساجی را پیش بیاندازد و در ادامه مسی ها پرقدرت ظاهر شدند و توسط پریرا کل تساوی را به ثمر رساندند.

در ادامه این دیدار تیم میهمان با چند تغییر حملات بیشتری ایجاد کرد اما در نهایت گل جدیدی از دروازه‌ها عبور نکرد تا این دیدار با تساوی یک یک به پایان برسد تا نساجی و مس امتیازات را در این دیدار تقسیم کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.