با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

همایش فعالان قرآنی و افتتاحیه طرح نشاط معنوی شهرستان آمل با حضور نابغه قرآنی جهان اسلام

همایش فعالان قرآنی و افتتاحیه طرح نشاط معنوی شهرستان آمل در مرکز فرهنگی و قرآنی بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) برگزار شد.

منتشر شده

در

خبر از قربانعلی مسافر/ همایش فعالان قرآنی و افتتاحیه طرح نشاط معنوی شهرستان آمل در مرکز فرهنگی و قرآنی بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) برگزار شد.

استقبال بی‌نظیر و پرشور خانواده‌ها در این همایش از نکات بسیار مهم بود و علاقمندان به قرآن کریم به همراه فرزندان شان از بیانات ارزشمند حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید محمدحسین طباطبایی نابغه قرآنی جهان اسلام در مرکز فرهنگی و قرآنی بصیرت استفاده کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل در این مراسم با اعلام اینکه قرآن کریم کاملترین و بزرگترین کتاب نازل شده برای تاریخ بشری است، اظهار کرد: قرآن در تمام ابعاد برای بشریت برنامه دارد و برای رستگاری در دنیا و آخرت به پیامبر اسلام نازل شد تا در اختیار همه انسان ها قرار گیرد.

حجت الاسلام محمدهادی بهرامی با بیان اینکه عمر انسان کوتاه است و فراغت در این عمر کوتاه معنایی ندارد، افزود: عمر انسان در حال گذران بوده و باید به بهرتین شکل از آن استفاده شود تا خسران برای ما نماند.

وی با اشاره به نقش والای پدران و مادران در تربیت دینی و قؤانی فرزندان، تصریح کرد: متاسفانه در برخی اومیبل ها شاهد صدای بلند موسیقی ناهنجار هستیم در حالی که والدین به تربیت فرزندان در آن خودرو نمی اندیشند البته برخی والدین فرزندان را به آموزش موسیقی و حرکات موزون می برند در حالی که به آینده فرزندان خود و آینده مملک توجه ندارند.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه دکتر حجت الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی در کودکی تربیت وارسته قرآنی شد و تربیت ایشان قبل تولد توسط والدین فرهیخته و قرآنی آغاز شد، گفت: مرکز قرآنی و فرهنگی بصیرت اداره اوقاف و امور خیریه آمل مکان بسیار خوبی برای آموزش قرآنی و دینی فرزندان است و به صورت یک پارچه میتواند در جامعه بسیار مهم باشد.

وی با قدردانی صمیمانه از تلاش عوامل و همکاران مرکز فرهنگی و قرآنی بصیرت با اشاره به فرا رسیدن اوقات فراغت تابستان بیان کرد: سبک دینی زندگی و تربیت صحیح فرزندان در رشته های مختلف قرآنی هنری و هنری و ورزشی در نظر گرفه شده است تا در آینده جامعه دینی و قرآنی داشته باشیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.