با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

وجود 469 رسانه دارای مجوز در مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران شمار رسانه های دارای مجوز را در استان ۴۶۹ مورد بیان کرد.

منتشر شده

در

عباس زارع در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره مطبوعات در مراسم روز خبرنگار استان رونمایی می شود اظهار داشت: مراسم روز خبرنگار روز شنبه در محمودآباد برگزار می شود.

وی با عنوان اینکه امسال فستیوال و جشنواره های متعددی در حوزه رسانه برای سنجش و رقابت اهالی رسانه در استان برگزار می شود گفت: در مراسم روز خبرنگار، تجلیل از پیشکسوتان از جمله برنامه ها است و از پنج نفر در این بخش تقدیر و تجلیل می شود.

وی گفت: همچنین در این مراسم از برگزیدگان جشنواره های مختلف در استان تقدیر می شود و برنامه روز خبرنگار مرکز استان با حضور معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد ۱۷ مرداد در ساری برگزار می شود.

زارع با بیان اینکه اختتامیه جشنواره مطبوعات استان های شمالی هفته آینده در استان برگزار می شود گفت: برگزیدگان سه استان شمالی برای شرکت در جشنواره بین المللی آستاراخان معرفی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: ارتباط با رسانه ها کمک کار مدیران استان خواهد بود و اگر این تعامل نباشد، بخش عمده ای از فعالیت ها ابتر می ماند.

وی با گرامیداشت هفته رسانه و یاد و خاطره شهدای رسانه به ویژه شهید باغبانی شهید شاخص رسانه مازندران افزود: بزرگداشت هفته رسانه از ۱۴ تا ۲۰ مردادماه در مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی گفت: در ادامه و روند کار تعامل خوبی را با بسیج رسانه و خانه مطبوعات خواهیم داشت و با حفظ تمامی تشکل ها، از خانه مطبوعات به عنوان تشکل اصلی حمایت خواهیم کرد.

زارع با اشاره به فعالیت انجمن های متعدد در حوزه صنفی و رسانه تصریح کرد: ۴۶۹ رسانه در مازندران دارای مجوز هستند و این آمار روز به روز در حال پیشرفت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: کثرت رسانه های دارای مجوز در استان فرصت خوبی محسوب می شود و از رسانه ها تقاضای نقد منصفانه داریم و هیچ مدیری نباید از نقد منصفانه واهمه داشته باشند و مدیران باید پاسخگو باشند.

زارع با اظهار اینکه چهار هزار و ۵۷۵ صفحه مجازی از استان در سایت وزارت ارشاد ثبت شده است گفت: از این تعداد هزار و ۵۳۵ کانال تلگرامی، ۱۷۶ صفحه اینستاگرام و مابقی سایر فضای مجازی است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.