با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ورزشکاران ایرانی به فینال تورنمنت بین‌المللی بسکتبال با ویلچر ژاپن صعود کردند

مربی تیم ملی بزرگسالان بسکتبال با ویلچر کشور از صعود ورزشکاران ایرانی به فینال تورنمنت بین‌المللی بسکتبال با ویلچر ژاپن همراه با کشور استرالیا خبر داد.

منتشر شده

در

آمل- قربانعلی مسافر/ مسعود فلاح صبح امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری آمل نیوز، گفت: تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان با کادر فنی توانمند تمرینات منظم و منسجم را پشت سرمی‌گذارد و توانست طی سال‌های گذشته تاکنون به دستاوردهای مطلوبی برسد.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان مازندرانی در تیم ملی توانمندی‌های خود را به خوبی به نمایش درآوردند، افزود: من به عنوان مربی آملی تیم ملی به همراه بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر شهروند شهرستان آمل برای برگزاری تورنمنت بین‌المللی بسکتبال با ویلچر عازم کشور ژاپن و شهر توکیو شدیم.

مربی تیم ملی بزرگسالان بسکتبال با ویلچر کشور با بیان اینکه تورنمنت بین‌المللی بسکتبال با ویلچر کشور ژاپن، علاوه بر تیم ملی ایران، تیم‌های کشور استرالیا، کره و ژاپن به عنوان میزبان حضور دارند، تصریح کرد: بعد از سال‌ها در تورنمنت ژاپن شرکت کردیم و توانستیم در نخستین دیدار با نتیجه 75 بر 62 مقابل استرالیا به پیروزی برسیم.

این مربی با اعلام اینکه در دومین دیدار تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه بسکتبال با ویلچر میتسوبیشی کشور ژاپن مقابل کره جنوبی با نتیجه 76 بر 59 به برتری رسیدیم، بیان کرد: با توجه به پیروزی استرالیا مقابل ژاپن، ایران اسلامی در صورت پیروزی مقابل ژاپن در فینال به مصاف استرالیا می‎رفت.

فلاح یادآور شد: با شکست 63 بر 57 ایران مقابل ژاپن با توجه به تفاضل گل بهتر به همراه استرالیا به فینال صعود کردیم و دیگر تیم فینالیست محسوب می‌شویم.

وی گفت: سرمربی تیم ملی سید مازیار میرعظیمی است و با صلاحدید کادر فنی حکیم منصوری بازیکن ملی‌پوش شهروند آمل به عنوان کاپیتان تیم ملی در حال فعالیت هستند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.