با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ورود 30 درصدی مسافران نوروزی از محور هراز به شمال کشور

فرماندار ویژه آمل با اشاره به اینکه محور هراز یکی از سه محور مهم مواصلاتی به شمال کشور است، گفت: بیش از 30 درصد مسافران و میهمانان نوروزی برای تردد به شمال از محور مواصلاتی هراز استفاده می‌کنند.

 

منتشر شده

در

قربانعلی مسافر/ به گزارش آمل نیوز، آئین آغاز فعالیت طرح ملی خدمات بشردوستانه مسافرین نوروزی و استقبال از نخستین گروه مسافران نوروزی به شمال کشور از مسیر ارتباطی هراز عصر امروز با حضور مسؤولان شهری و استانی برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل در این مراسم با تبریک آغاز سال ۱۴۰۱ شمسی به همه هموطنان، اظهار کرد: اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آمل جلسات مختلفی طی ماه‌های گذشته برای میزبانی شایسته مسافران، گردشگران و هموطنان در تعطیلات نوروز داشتند.

سید عباس حسینی با اشاره به برگزاری آئین استقبال از نخستین مسافران نوروزی در ابتدای محور هراز، حد فاصل پلیس راه، افزود: برپایی کمپ‌های راهنمای گردشگری در شهرستان آمل که در ورودی این شهرستان با حضور عوامل جمعیت جوانان هلال احمر راه‌اندازی شد، می‌تواند پاسخگوی مناسبی برای بسیاری از مسافران باشد.

وی با اعلام اینکه مسافرانی که به شهرستان آمل وارد می‌شوند با مناطق مختلف دیدنی، گردشگری، تاریخی و اسکان آشنا شوند، تصریح کرد: آمل یکی از مهمترین شهرستان‌های مازندران بوده که در ابتدای ورودی مسافران به شمال کشور قرار دارد، این شهرستان با توجه به دارا بودن مردم مهمان‌نوار، همیشه میهمان‌پذیر بوده و بیش از ۳۰ درصد مسافران و میهمانان نوروزی از جاده هراز وارد این شهرستان می‌شوند و به مسیر خود برای عزیمت به شهرهای دیگر ادامه می‌دهند.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به اینکه این شهرستان با توجه به دارا بودن جاذبه‌های فراوان، امکانات سیاحتی و زیارتی، مناطق بکر و نمونه گردشگری، تاریخی، اماکن رفاهی و تفریحی مکانی مناسب برای حضور، اسکان، اقامت گردشگر و مسافر است، خاطرنشان کرد: تدارک استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی در منطقه هراز همانند سال‌های گذشته با استقبال مردم و مسؤولان انجام شد.

این مسؤول افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا خاطرات خوبی برای مسافران نوروزی از آمل برای آنها ثبت شود، خلق خاطرات خوش برای گردشگران در بازگشت مجدد و ماندگاری آن‌ها اهمیت فراوان و نقش زیادی دارد.

حسینی با اعلام اینکه همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران در آماده‌باش هستند، تأکید کرد: تداوم شرایط حاد کرونایی و شیوع ویروس منحوس از دو سال گذشته محدودیت‌هایی برای سفر ایجاد کرد و امسال با فراهم شدن شرایط سفر در کشور شاهد حضور حجم بالایی از مسافران نوروزی و تردد از جاده مواصلاتی هراز از روزهای گذشته تاکنون هستیم.

مسؤولان شهری آمل در آئین استقبال از مسافران نوروزی و گردشگران شمال کشور با حضور در محور هراز با اهدای شاخه گل، بسته‌های فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، هلال احمر، پذیرایی با آش و سوغات‌ محلی، صنایع دستی و خوارکی‌های مازندرانی آرزوی سفر خوش و ایمن را داشتند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.