با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

وزیر کشور باید در صحن مجلس پاسخگوی معضل پسماند آمل باشد

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه رحمانی فضلی باید در آینده نزدیک به صحن مجلس آمده و پاسخگو باشد، گفت: طرح سؤال موضوع حل معضل پسماند آمل با امضای ۷۶ نماینده مجلس ثبت شده تا وزیر کشور در صحن علنی پاسخگوی آن باشد.

منتشر شده

در

رضا حاجی‌پور، با اشاره به معضل پسماند در شمال کشور به ویژه در این شهرستان، اظهار کرد: پسماند معضل بزرگی است که سال‌ها گریبان‌گیر مردم این شهرستان شده و با توجه به گذشت سال‌های زیادی از مشکلات فراوان آن، متأسفانه تاکنون اقدام قابل توجهی صورت نگرفته است.

وی گفت: در مدت ۱۰ ماه که به عنوان خادم مردم شهرستان آمل در خانه ملت مشغول به کار هستم تلاش شبانه‌روزی خود را به کار گرفته و با جدیت پیگیر موضوع پسماند بودم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلمبار شدن چندین ساله زباله در عمارت که کوه آلودگی و شیرآبه‌های خطرناک را به بار آورده است، افزود: هم‌اکنون وضعیت پسماند آمل در منطقه عمارت در شرایط بسیار بحرانی قرار دارد و با نفوذ شیرآبه‌های خطرآفرین به رودخانه‌ها و ورود به سفره‌های زیرزمینی، سلامت مردم را با خطرهای بسیار جدی و خطرناک روبرو می‌کند.

این مسؤول با اعلام اینکه ما در قبال سلامت عمومی جامعه و به خطر افتادن سلامت همشهریان خود مسؤول هستیم، یادآور شد: وزیر کشور باید پاسخگوی مردم آمل باشد و برای دفاع از سلامت عمومی جامعه و همشهریان لحظه‌ای سکوت نمی‌کنم.

حاجی‌پور با اشاره به اینکه رحمانی فضلی باید در آینده نزدیک به صحن مجلس شورای اسلامی آمده و پاسخگو باشد، بیان کرد: یک سؤال در مورد حل معضل پسماند شهرستان آمل با امضای ۷۶ نماینده مجلس شورای اسلامی طرح شده و به ثبت رسیده است تا وزیر کشور در صحن علنی مجلس پاسخگوی آن باشد.

وی در مورد مطالبه‌گری حق و حقوق مردم حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: نه تنها در معضل زباله و پسماند، بلکه در همه موارد مدافع حقوق شهروندان هستیم و علاوه بر رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور، در آینده برای دفاع از حق و حقوق مردم شهرستان آمل و استان مازندران اگر لازم باشد دیگر مسؤولان ارشد را برای پاسخگویی و ارائه راهکار اساسی و بنیادی به صحن مجلس شورای اسلامی فرامی‌خوانیم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید اخیر از منطقه پیشنهادی جوان در محور هراز به عنوان مکان جدید دپوی زباله، گفت: آمل چندین سال است که نه تنها با معضل زباله همشهریان خود در منطقه عمارت دست و پنجه نرم می‌کند بلکه زباله بسیاری از شهرها و شهرستان‌های مازندران به این شهرستان و منطقه عمارت در دل کوه‌های هراز سرازیر می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: باید در انتخاب منطقه جدید دپو زباله و پسماند با مدیریت دقیق، تصمیمات اساسی و کارشناسی گرفته شود، قرار داشتن منطقه در مسیر سیلاب، سلامت عمومی مردم، عدم نفوذ شیرآبه‌ها در دل رودخانه و سد هراز پس از آبگیری مطرح بوده تا با هماهنگی و توافق همه مسؤولان شاهد باز شدن گره کور پسماند در این شهرستان باشیم./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.