با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

وضعیت قرمز کرونایی در آمل/ بی‌تدبیری ذولت مشکل‌آفرین است

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در آمل گفت: امروزه بی‌تدبیری دولتمردان و برخی مسؤولان باعث شده تا در بسیاری از موقعیت‌ها دچار مشکل و چالش باشیم زیرا دولتمردان به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی گوش نسپردند هرچند مقابل بیانات معظم‌له بله و چشم گفتند ولی در عمل به اجرا در نیاوردند.

منتشر شده

در

 


رضا حاجی‌پور عصر امروز در همایش روز ملی تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه به میزبانی آستان امامزاده ابراهیم(ع)، اظهار کرد: فرصت برای خدمت به مردم همیشه قسمت انسان نمی‌شود و عمر زمان خدمت نیز محدود است.


وی افزود: باید در مدت زمان خدمتگذاری به مردم کارنامه شایسته از خود بر جای بگذاریم و همیشه از خداوند بخواهیم که در این مسیر ثابت قدم باشیم.


نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتظارات مردم از مسؤولان و مدیران به حق است، تصریح کرد: مدیران باید خود را نوکر مردم بدانند و برای رفع مشکلات و موانع راه آنها تلاش شبانه‌روزی داشته باشند.


این مسؤول با اعلام اینکه ویروس منحوس کرونا از اسفند ماه گذشته تاکنون نه تنها در کشورمان ایران بلکه در همه کشورهای دنیا جولان می‌دهد و افراد زیادی را به کام مرگ برده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون اوضاع خوبی را در آمل شاهد نیستیم بلکه روزهایی را سپری می‌کنیم که وضعیت کرونایی در آمل قرمز است و اوضاع این ویروس به همان روزهای اوایل شیوع بازگشته است.


حاجی‌پور با اعلام اینکه همه مردم باید بهداشت فردی و عمومی را رعایت کنند، ادامه داد: رعایت الزمات، زدن ماسک و دستکش باعث فروکش کردن این ویروس می‌شود.


وی با اشاره به اینکه وضعیت کشورمان به لحاظ اقتصادی مطلوب نیست، افزود: هم‌اکنون در روزهایی مشابه روزهای جنگ به سر می‌بریم و همانند هشت سال دفاع مقدس باید متحد، یکدست و هم‌دل باشیم.


نماینده مردم آمل در خانه ملت با اعلام اینکه امروزه دنیا یک لیتر از نفت ایران را نمیخرد و اگر مقدار اندکی از نفت خریداری می‌شود در مقابل غذا یا دارو وارد کشور می‌شود، بیان کرد: ابرقدرت‌ها با تحریم مختلف تمام قد مقابل کشورمان ایستادند و با در کنار هم بودن مردم و مسؤولان می‌توان همانند گذشته بر مشکلات فایق شد.


این مسؤول با اشاره به اینکه بعد 41 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان بدترین فشارها را بر ملت روا داشتند و هشت سال دفاع مقدس خانواده‌های زیادی از پنج شهید تا یک شهید، رزمنده، جانباز و مجروح تقدیم کردند، یادآور شد: با گوش سپردن به بیانات رهبر انقلاب اسلامی می‌توان مقابل ابرقدرت‌ها با صلابت و قدرت ایستاد.


حاجی‌پور ایران را از برترین کشورها در زمینه دستاوردهای نظامی، دفاعی، هسته‌ای و پزشکی دانست و گفت: امروز دستاوردهای دفاعی‌مان در کمیت و کیفیت ممتاز است.


وی با اشاره به اینکه در بحث کرونا مردم کشورمان حماسه آفریدند و در کمک به همنوعان توانستند بار دیگر از آزمایش الهی سربلند خارج شوند، تصریح کرد: آمریکا و ابرقدرت‌ها در مسیر مقابله با کرونا کم آوردند و اعتراض‌های سنگینی را در خیابان‌ها و میادین شهر دارند.


نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به اینکه هر چه داریم به برکت خون شهدا، ایثارگری رزمندگان و صبر خانواده شهدا و ایثارگران است، بیان کرد: ایران کشور بزرگی است و امروزه بی‌تدبیری دولتمردان و برخی مسؤولان باعث شده تا در بسیاری از موقعیت‌ها دچار مشکل و چالش باشیم زیرا دولتمردان به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی گوش نسپردند هرچند مقابل بیانات معظم‌له بله و چشم گفتند ولی در عمل به اجرا در نیاوردند.


این مسؤول با اعلام تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای رفع مشکلات شهر و روستاهای آمل، گفت: ما به کمک همه مردم در راه رفع مشکلات نیازمندیم و حضور بدون تشریفات در بین مردم و گوش سپردن به مشکلات و موانع آنها از وظیفه ما است تا در راه رفع آن در سریع‌ترین زمان برآییم./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.