با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

وضعیت نسبتا مناسب افت فشار گاز در آمل

منتشر شده

در

فرماندار ویژه آمل گفت: وضعیت این شهرستان به لحاظ افت فشار گاز نسبتا مناسب است و امیدواریم با روند صرفه‌جویی شهروندان، روزهای آتی نیز با آرامش و بدون قطعی گاز سپری شود.

سیدعباس حسینی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان، با قدردانی از همکاری شهروندان، واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان در مدیریت مصرف گاز، از نانوایی‌ها و دیگر واحدهای صنفی خواست که برای روزهای آینده از سوخت دوم استفاده کنند.

وی افزود: در روزهای گذشته با افت گاز در شهرستان آمل به تبع استان مازندران مواجه شدیم اما همکاری واحدهای تولیدی و شهروندان موجب شد بتوانیم قطعی گاز را در شهرستان مدیریت کنیم که امیدواریم با ادامه روند مدیریت مصرف توسط شهروندان، بتوانیم بدون قطعی گاز، روزهای آینده را سپری کنیم.

وی با بیان اینکه افت فشار گاز در شهرستان آمل از ۲۰ دی ماه آغاز شده است و هنوز هم ادامه دارد، بیان کرد: برای مدیریت مصرف از همان ابتدا، گاز، واحدهای تجاری، تالارها، اصناف، ادارات، مدارس و بانک‌ها قطع شده است.

فرماندار ویژه آمل بیان کرد:  در واحدهای تولیدی و صنفی درخواست کردیم که از سوخت دوم استفاده کنند و حجم بالایی از سوخت توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در اختیار متقاضیان قرار گرفت که براساس آمار این شرکت، یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر گازوئیل و ۱۲هزار لیتر نفت سفید از ابتدای امسال در این شهرستان توزیع شده است.

حسینی یادآور شد: هم اکنون وضعیت شهرستان به لحاظ افت فشار گاز نسبتا مناسب است و امیدواریم با روند صرفه جویی شهروندان، روزهای آتی نیز با آرامش و بدون قطعی گاز سپری شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.