با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پایان عملیات آسفالت شب بازار شهرداری آمل

سرپرست شهرداری آمل گفت: با انجام 2 هزار و 500 مترمربع آسفالت از محوطه شب بازار آمل رفت و آمد شهروندان به این بازار تسهیل شد.

منتشر شده

در

علی محمد مقدس طی بازدید از محوطه شب بازار شهرداری، افزود: جهت رفاه حال شهروندان و بهسازی و همسان سازی ورودی وخروجی محوطه این بازار آسفالت شد.
وی خاطر نشان کرد: باتوجه به تاکیدات اعضای شورای اسلامی شهر درخدمات رسانی مناسب به شهروندان علاوه بر آسفالت این مسیر ها در فاز دوم برنامه ریزی هایی نیز جهت زیبا سازی محیط این شب بازار صورت گرفته است.
حسن مهدی فر مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی  نیز در این بازدید با بیان این که در ایجاد این شب بازار و ساماندهی دستفروشان همه ی دستگاه ها بویژه اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری آمل حمایت و کمک ویژه ای داشته اند،ازبرگزاری برنامه های جنبی جهت شناسایی بیشتر و همچنین حضور شهروندان خبرداد و گفت : در طرح ساماندهی دستفروشان تمام تلاش ما رونق و حمایت از کسب و کار کوچک شهری و خدمات رسانی مناسب به کسبه و شهروندان است.
لازم به ذکر است شب بازار شهرداری آمل که نخستین شب بازار در استان مازندران محسوب می شود در زیر پل میر بزرگ (سوم) قرار دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.