با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پایان نیمه اول؛ پرسپولیس صفر – سایپا صفر

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست بازی با سایپا در هفته اول لیگ برتر فوتبال با نتیجه تساوی به کار خود پایان داد.

منتشر شده

در

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به مصاف سایپا رفت که نیمه نخست این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

این بازی از همان دقیقه اول با حمله تیم سایپا آغاز شد. مجید علیاری با سرعت بالا از سمت چپ دفاع پرسپولیس خود را تا کنار خط رساند و روی غفلت سیدجلال حسینی توپی را به داخل محوطه جریمه سرخپوشان ارسال کرد. این توپ با پای محمدحسین کنعانی زادگان دیگر مدافع پرسپولیس برخورد کرد و به شکل خطرناکی راهی کرنر شد.

در ادامه تیم پرسپولیس دو موقعیت خوب برای گلزنی توسط مهدی عبدی به دست آورد. این بازیکن در دقیقه ۹ در حالت تک به تک با اکبر منادی دروازه بان سایپا قرار گرفت که منادی توپ را دفع کرد. در دقیقه ۲۳ هم شوت عبدی در محوطه جریمه سایپا قدرت چندانی نداشت و توسط منادی مهار شد.

حامد لک دروازه بان پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی داشت، در دقیقه ۳۰ در حالی که قصد داشت توپ را با پایش مهار کند، دچار اشتباه شد و در حالی که مجید علیاری بازیکن سایپا برای گل کردن این موقعیت تکل زده بود، به سرعت توپ را از روی خط دروازه دور کرد.

احسان پهلوان دیگر بازیکن پرسپولیس هم می‌توانست در دقیقه ۳۶ با یک شوت سنگین دروازه حریف را باز کند که بازهم منادی مانع گل خوردن نارنجی پوشان سایپا شد.

در حالی که بازی رو به اتمام بود و در دقیقه ۳+۴۵ مهدی عبدی در میان اشتباهات مدافعان سایپا خطرناک‌ترین موقعیت پرسپولیس را خلق کرد و توپ را به تیرک دروازه سایپا زد. سرخپوشان از توپ برگشتی هم نتوانستند استفاده کنند تا نیمه نخست با همان نتیجه تساوی بدون گل تمام شود.

حسن اکرمی داور وسط این مسابقه در نیمه نخست به مجید علیاری کارت زرد نشان داد.

سایپا در دقایق پایانی نیمه نخست دو تعویض اجباری داشت و حسین ماهینی و مجید علیاری به دلیل مصدومیت به ترتیب جای خود را به امیر دره و محمدرضا سلیمانی دادند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.