با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پایان کار زوج کیف قاپ در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگيري زوج کيف قاپ با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

منتشر شده

در

سرهنگ نعمت‌الله آزادی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت و کیف قاپی توسط فرد موتورسوار در خیابان‌های شهرستان آمل موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مالباختگان اقدامات پلیسی را با تقویت گشت‌های انتظامی کلانتری‌های سطح شهرستان در مناطق آسیب‌پذیر آغاز کردند.

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد: پس از چند روز تحقیقات گسترده پلیسی سرانجام مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارقان که یک زوج بودند را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مسؤول با اشاره به اینکه متهمان تاکنون به 8 فقره سرقت و کیف قاپی در این شهرستان اعتراف کردند، بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان لوازم سرقتی شامل تلفن همراه و تعدادی مدارک شناسایی به همراه دیگر اقلام و وسایل مسروقه کشف شد.

آزادی از شهروندان خواست برای جلوگیری از بروز کیف‌قاپی از حمل پول زیاد همراه خود جلوگیری کرده و مراقب افراد غریبه که به شما نزدیک می‌شوند باشند، خاطرنشان کرد: افراد همیشه کیف همراه خود را با دستی که به سمت دیوار یا جدول خیابان است حمل کنند، در صورتی که اشیاء با ارزش و پول زیاد همراه دارند، از تردد در مکان‌های خلوت پرهیز کنند زیرا ممکن است افرادی در مکان‌های خلوت با نزاع ساختگی اقدام به سرقت اموال آنان کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.