با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پرداخت تسهیلات 10 میلیارد ریالی اشتغال به مددجویان شهر چمستان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر چمستان از پرداخت 10 میلیارد ریالی تسهیلات اشتغال و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان خبر داد.

منتشر شده

در

رمضان علی‌پور عصر امروز در بازدید از خانواده نیازمندان و محرومان با اعلام پرداخت 10 میلیارد ریالی تسهیلات اشتغال و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان این شهر خبر داد و اظهار کرد: 61 نفر از مددجویان کمیته امداد طی سال گذشته بیش از 6 میلیارد و 500 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت کردند.

وی با اعلام طرح‌ها و فعالیت‌های اشتغال برای خودکفایی مددجویان مورد حمایت، تصریح کرد: از فعالیت‌های مهم این نهاد شناسایی مددجویان مستعد خودکفایی، تعیین درجه مهارت و توان اجرایی آنها، رسیدگی و نظارت بر حسن اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای ارتقای سطح آگاهی‌های علمی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای مددجویان، کاریابی برای مددجویان آماده به کار است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر چمستان با اشاره به دیگر فعالیت‌های کمیته امداد به ایجاد زمینه‌های لازم برای جذب مددجویان آموزش‌دیده در بازار کار، پرداخت وام‌های خودکفایی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای مددجویان مستعد از محل صندوق اشتغال نیازمندان اشاره کرد و یادآور شد: مبلغ 450 میلیون ریال به سه نفر از مددجویان تسهیلات اشتغال از طریق صندوق امداد ولایت، مبلغ 5 میلیارد و 100 میلیون ریال از محل اعتبارات بانکی برای 31 نفر و مبلغ یک میلیارد ریال از محل اعتبارات سامانه روستایی کارا برای سه مددجو اختصاص یافت.

این مسؤول با اعلام طرح‌های متعدد ماه مبارک رمضان برای رسیدگی و دستگیری محرومان و نیازمندان جامعه، بیان کرد: یک پزشک متخصص با همراهی خانواده‌شان در طرح مفتاح‌الجنه چمستان شرکت داشتند همچنین در این طرح تعداد 35 بسته مواد غذایی شامل گوشت گرم گوسفندی، گوشت مرغ، برنج و سایر اقلام غذایی بین 35 خانواده ایتام توزیع شد.

علی‌پور با اشاره به برگزاری طرح مفتاح‌الجنه به صورت روزانه با حضور مسؤولان در شهر چمستان، از عهده‌دار بودن 375 حامی نیکوکار در چمستان برای حمایت مادی و معنوی ۷۵ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین خبر داد و گفت: امور فرهنگی، درمانی، معیشت، عمرانی، تحصیل و البسه و لوازم‌التحریر ایتام و فرزندان طرح محسنین توسط حامیان برآورده می‌شود.

وی بیان کرد: خیران و حامیان نیکوکار برای خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان گام‌های اساسی برمیدارند همچنین با حمایت خیران نیازمندان و مستمندان زیرپوشش کمیته امداد در روستاها و محلات چمستان تا پایان ماه مبارک رمضان سر سفره افطار و اطعام‌دهی حاضر می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر چمستان با اعلام حضور مسؤولان شهری در طرح مفتاح‌الجنه ایام ماه مبارک رمضان، گفت: در این طرح یک دستگاه یخچال، یک دستگاه کولر و بازسازی یک دستگاه منزل مسکونی توسط خیران به نیازمندان اهدا شد و مشکل حقوقی یک خانواده نیز حل شد./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.