با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پرداخت حقوق ۷ میلیارد تومانی برای پرسنل حجمی بیش از ظرفیت شهرداری آمل

رئیس شورای اسلامی شهر آمل نیز با اشاره به پرداخت ماهانه حقوق بیش از ۷ میلیارد تومان برای پرسنل حجمی و شرکتی بالاتر از ظرفیت نیروی انسانی، گفت: پرداخت حقوق این نیروها از بودجه عمرانی پرداخت می‌شود.

 

منتشر شده

در

خبر از قربانعلی مسافر/ به گزارش پایگاه خبری آمل نیوز، حسن مجیدی‌کیا رئیس شورای اسلامی شهر آمل نیز با اشاره به پرداخت ماهانه حقوق بیش از ۷ میلیارد تومان برای پرسنل حجمی و شرکتی بالاتر از ظرفیت نیروی انسانی، گفت: پرداخت حقوق این نیروها از بودجه عمرانی پرداخت می‌شود.

وی اظهار کرد: همه شورانشینان به دنبال شفافیت در همه جوانب هستند و راه‌اندازی سامانه شفافیت تحقق وجود شفافیت مالی، کاری و نشستن در اتاق شیشه‌ای است.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه در این زمینه با یک شرکت معتبر و توانمند وارد مذاکره شدیم، افزود: این شرکت ایجاد سامانه شفافیت شهرداری‌های بزرگی همانند شهرداری مشهد را انجام داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه قبول دارم در زمینه توسعه رشد نداشتیم، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهیم شهر به صورت کاریکاتوری رشد یابد و برای توسعه هسته مرکزی شهر اقدامات زیادی انجام شد و به دنبال برطرف کردن معایب این طرح هستیم.

این مسؤول با اعلام اینکه معتقدم هسته مرکزی شهر هر چه زودتر به سامان برسد، تصریح کرد: در بخش‌های ورودی رودخانه هراز، انجام پروژه‌های رودخانه هراز، ادامه و اتمام آن و ایجاد پارک مینیاتوری مشغول کار هستیم.

پیش‌بینی هزینه ۶۰ میلیارد تومانی تملک‌ها در آمل

مجیدی‌کیا با بیان اینکه در زمینه هزینه تملک برای عملیاتی شدن پروژه‌ها در مجموع ۶۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، افزود: ولی بیشتر تملکات لکه‌ای بوده و باید تملک‌ها منجر به ایجاد پروژه شود.

وی با اشاره به در پیش بودن نوروز باستانی و ورود مسافران و گردشگران فراوان به شمال کشور از محور هراز شهرستان آمل، بیان کرد: ستاد تکریم مسافران نوروزی در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، در بحث زیباسازی شهری و خدمات لازم در نوروز جلساتی با شهردار برگزار شده و تذکرات لازم داده شد.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اعلام اینکه نیروی مازاد بر ظرفیت نیروی انسانی شهرداری طی ادوار گذشته به‌کارگیری شده و متأسفانه بسیاری از نیروها در قالب نیروی شرکتی حجمی و کارگیری در بخش‌های اداری پشت میزنشین هستند، یادآور شد: ماهیانه حدود ۷ میلیارد تومان حقوق پرسنلی است که در قالب نیروی حجمی وارد شدند و از بودجه عمرانی که باید به سمت عملیات عمرانی و شهرسازی شود به حقوق آنها اختصاص داده شد.

این مسؤول ادامه داد: مبلغ زیادی از بودجه عمرانی باید هر ماه هزینه حقوق نیروهای حجمی مازاد شود البته با این حال بودجه عمرانی به سمت جاری می‌رود.

مجیدی‌کیا با اشاره به ترمیم آسفالت محلات شهری و رقابت شهرداری‌ها برای دریافت قیر سهمیه، بیان کرد: وضعیت بودجه سال ۱۴۰۱ خیلی بهتر از سال‌های گذشته خواهد بود.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.