با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در مازندران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران از پرداخت تسهیلات هزار و۵۰۰ میلیارد تومانی با هدف رونق تولید و ایجاد اشتغال به واحدهای تولیدی و صنعتی استان در یک سال گذشته خبر داد.

منتشر شده

در

حسن خیریانپور در حاشیه افتتاح ۴ طرح تولیدی وصنعتی در شهرستان آمل با اشاره به پرداخت هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان، اظهار داشت: این میزان تسهیلات علاوه بر سرمایه‌های بخش خصوصی، ازمنابع مختلف قانون بودجه کشور و تسهیلات روستایی و اشتغال فراگیر به واحدهای تولیدی و صنعتی استان پرداخت شد.

وی ادامه داد، علاوه براین همزمان با گرامیداشت دهه فجر امسال ۷۲ طرح تولیدی و اقتصادی با اشتغالزایی ۸۰۰ نفر در سطح استان افتتاح خواهد شد.

بازگشت ۱۰۰ واحد تعطیل به مدار تولید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران در بخش دیگری به تشکیل کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال دراستان اشاره کرد وادامه داد، با تشکیل و پیگیری اعضای این کارگروه تعداد ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی که تعطیل شده بودند دوباره احیا و به چرخه تولید برگشتند.

خیریانپور ادامه داد، انتظاراست که با عزم همگانی وهمکاری جدی دستگاه‌های اجرایی استان، واحدهای تعطیل شده را بتوان با تلاش فعالان اقتصادی در بخش خصوصی به چرخه تولید برگرداند.

وی تصریح کرد، که باید با درک درست از شرایط حساس و فعلی کشور درراستای ایجاد اشتغال پایدار از ایجاد موانع وسنگ اندازی ها برای سرمایه گذار وعلاقمند به تولید پرهیز وهمکاری های لازم را انجام داد.

ممنوع شدن تملیک واحدهای تولیدی توسط بانک‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران همچنین از اقدام جدی کارگروه رفع موانع تولید ومصوبه آن به بانک‌ها برای توقف تملیک واحدهای تولیدی توسط بانک‌ها خبر داد وگفت: با توجه به بدهی‌های برخی واحدهای تولیدی به بانک‌ها و اقدام بانک‌ها برای تملیک آن‌ها این واحدها به حالت متروکه درآمده و به همین دلیل در جلسه‌های تسهیل و رفع موانع تولید تملیک واحدهای صنعتی و تولیدی تحت هر شرایطی توسط بانک‌ها متوقف شد.

خیریانپور افزود: از ۱۲۶ واحد تملیکی که اکنون دراختیار بانک‌های استان قرار دارد، ۲۶ واحد هم اکنون در حال فعالیت بوده و به تدریج نیز بقیه واحدها از تملیک بانک‌ها خارج می‌شوند.

در سومین روز از گرامیداشت دهه مبارکه فجربا حضور" حسن خیریانپور" معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران ۴ طرح تولیدی، صنعتی و خدماتی درشهرستان آمل افتتاح شد. این طرح‌ها شامل روکش آسفالت به طول ۹ کیلومتر، اجرای فیبر نوری به طول ۴ کیلومتر درشهرک صنعتی بابکان، واحد دانش بنیان تولیدات برق صنعتی و تولید انواع رنگ ساختمانی و صنعتی درشهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل در مجموع با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۴۹۴ میلیون ریال افتتاح شد.

با افتتاح این واحدها در مجموع برای بیش از ۳۲ نفر شغل ایجاد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.