با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پرداخت ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های شرق مازندران

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه وبودجه گفت: ۸۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های شرق مازندران تاکنون پرداخت شده است.

منتشر شده

در

محمدباقر نوبخت صبح پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های آموزشی رامسر از پرداخت ۸۸۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های شرق مازندران خبر داد وگفت: در سفر سال گذشته شهرهای شرقی استان مورد بازدید و توجه قرار گرفت که در آن سفر حدود ۵۴۵ میلیارد تومان برای ۲۳ طرح و پروژه تصمیم گیری شد که تا امروز میزان ۸۸۰ میلیارد تومان برای آن موارد پرداخت شد، ضمن اینکه ۸۵ میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل و اتمام طرح‌ها پرداخت شود.

وی افزود: در شهرستان و منطقه غرب مازندران نیز یا توجه به ضرورت‌های که وجود داشت این سفر انجام شد، که در پایان سفر پس از جمع بندی و نشست با استاندار و نماینده مجلس این منطقه بندی لازم صورت می‌گیرد تا برای توسعه، تکمیل و تجهیز طرح‌ها در پایان سفر تصمیم گیری هایی انجام می‌شود.

معاون رئیس جمهور در ادامه بازدید خود به شهرستان تنکابن خواهد رفت و از پروژه در حال تکمیل بیمارستان امام خمینی تنکابن بازدید ومسکن ۲۰۰۰و احدی محرومین این شهرستان را افتتاح خواهد کرد.

نوبخت در بخش پایانی سفر خود به شهرستان نوشهر خواهد رفت و از ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری چالوس بازدید خواهد کرد و مرکز اورژانس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر را نیز افتتاح خواهد کرد.

سفر سال گذشته نوبخت به مازندران بیش از دو هزار میلیارد تومان تعهد مالی برجای گذاشت که تاکنون بخش‌هایی از این تعهدات محقق نشده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.