با ما همراه باشید

سیاست

پروژه آسفالت روستای دیورز بخش امامزاده عبدالله در هفته دولت بهره برداری شد

منتشر شده

در

بهره‌برداری از پروژه آسفالت روستای دیورز بخش امامزاده عبدالله در هفته دولت از جمله پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری ها بوده است. ‎

پروژه زیرسازی و آسفالت روستای دیورز بخش امامزاده عبدالله در پنجمین روز از هفته دولت با حضور مسؤولان به بهره برداری رسید تا اقدام زیبایی در بخش روستایی برای بهره مندی مردم و روستاییان باشد.
سید عباس حسینی فرماندار آمل در این مراسم که با حضور خانواده شهدا، مسؤولان و اهالی روستا برگزار شد، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر از مسؤولان ارزشمند کشورمان بودند که همیشه خار بر چشم دشمنان و نقطه اتکا و امید دوستان بودند.
وی افزود: مدیران جامعه اسلامی برای جلب رضایت خداوند و خدمت به خلق باید مسیر روشن و صحیح شهیدان دولت را در پیش بگیرند تا به سرمنزل مقصود برسند.
فرماندار آمل در مورد افتتاح پروژه های هفته گرامیداشت دولت، بیان کرد: باید همه سعی و تلاش ما گره گشایی از کار مردم و حل مشکلات آنها باشد.
وی گفت: اگر کار برای رضای خداوند باشد ماندگار می شود و اگر غیر خدا در کارهای ما نفوذ کرد باید بدانیم که به بیراهه می رویم.
حسینی با اعلام اینکه در هفته دولت 109 پروژه عمرانی، زیربنایی و خدماتی شهرستان آمل افتتاح می شود، گفت: در تعریض، بهسازی، زیرسازی و آسفالت راه روستایی و اجرای طرح هادی باید از صبوری و همکاری مردم روستاها کمال قدرردانی را انجام دهیم.
وی گفت: پروژه آسفالت مسیر و معابر روستای دیورز بخش امامزاده عبدالله ع با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مساحت 6 هزار متر مربع انجام شد تا در مجموع با اعتبار بیش از 30 میلیارد ریال برای این پروژه لحاظ شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.