با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پلمب ۴۵۶ واحد صنفی متخلف در مازندران

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران از پلمب ۴۵۶ واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونایی طی دو هفته گذشته خبر داد.

منتشر شده

در

به گزارش پایگاه خبری آمل نیوز، سرهنگ محمد باقرزاده گفت: در راستای ساماندهی و جلوگیری از فعالیت غیرمجاز واحدهای صنفی در ایام کرونایی در سطح استان مازندران؛ مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به بازدید از این صنوف پرداختند.

وی ضمن اشاره به مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا و فعالیت‌های گروه شغلی یک تا ۴ که از طریق اتحادیه‌ها به واحدهای صنفی ابلاغ شد، افزود: فعالیت‌های گروه‌های شغلی ۱ در کلیه شهرهای استان و فعالیت‌های گروه شغلی ۲ در شهرهای نارنجی مجاز است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران، اظهار داشت: فعالیت‌های گروه شغلی ۲ در شهرهای قرمز (ساری، آمل و بهشهر) ممنوع بوده و گروه‌های شغلی ۳ و ۴ نیز در کلیه‌ی شهرهای استان با توجه به شرایط حاکم ممنوع و برابر ضوابط ابلاغی انجام می‌پذیرد.

باقرزاده خاطر نشان کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در قالب گشت‌های تلفیقی با همکاری مأموران بهداشت و اصناف طی دو هفته گذشته از ۱۰ هزار و ۳۰۵ واحد صنفی در سطح استان بازدید کردند.

وی از پلمب ۴۵۶ واحد صنفی متخلف دراین طرح خبر داد و افزود: این واحدهای متخلف به علت عدم رعایت موارد بهداشتی سبب به خطر انداختن سلامت عمومی جامعه شده‌اند که برابر مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و ضوابط حاکم پلمب شدند.

رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مازندران در خاتمه از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرمجاز صنوف مختلف، مراتب را از طریق تلفن گویا ۱۹۰ (اداره بهداشت) و یا ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.