با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پلمب 3 باب طباخی و قهوه‌خانه متخلف کرونایی در آمل

مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل گفت: دو باب طباخی و یک باب قهوه‌خانه متخلف در این شهرستان به دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی ستاد کرونا پلمب شدند.

منتشر شده

در

به گزارش آمل نیوز، احمدعلی رمضانی اظهار کرد: با واحدهای صنفی و بهداشتی که در ایام تعطیلی کرونا دست به تخلف بزنند با جدیت برخورد می‌شود زیرا سلامت جامعه و حفظ جان افراد برای‌مان بسیار مهم است و دیگران نمی‌توانند با سلامت جامعه بازی کنند.

وی با اشاره به اینکه سومین هفته ممنوعیت و محدودیت کرونایی را در این شهرستان آغاز کردیم، افزود: با توجه به قرمز بودن شرایط کرونایی محدودیت‌ها تا رسیدن به شرایط بهتر ادامه دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل با اعلام اینکه دو باب مغازه طباخی یا کله‌پزی در این شهرستان به دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی ستاد مبارزه با شیوع کرونا پلمب شدند، تصریح کرد: در بازدید میدانی در سطح شهر این دو مکان صنفی اقدام به صرف غذا در محل کردند همچنین با توجه به دستوالعمل ستاد کرونا با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان و کارشناسان امر از فعالیت آنها با اعلام دستور پلمب جلوگیری شد.

این مسؤول بیان کرد: پرونده متصدیان متخلف پس از تنظم برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارسال می‌شود.

وی با اشاره به پلمب یک باب مغازه قهوه‌خانه به علت عدم رعایت پروتکل بهداشتی ستاد کرونا، یادآور شد: پس از بازدید میدانی که به همراه کارشناسان بهداشت محیط در سطح شهر انجام دادیم این واحد صنفی با اقدام بازگشایی و فعالیت مقایر با دستوالعمل ستاد کرونا در ایام تعطیل پلمب شد.

رمضانی یادآور شد: پرونده متصدی این واحد متخلف پس از تنظم به مراجع قضایی ارسال می‌شود.

وی گفت: همچنان شهرستان آمل در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و محدودیت‌ها در آن نسبت به دو هفته گذشته برقرار است همچنین در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا نیازمند همراهی مردم و مسؤولان با کادر درمان و مدافعان سلامت هستیم تا هر چه زودتر آمل به شرایط مطلوب برگردانده شود./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.