با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پل میدان هرازسنگر آمل تا قبل سال جدید افتتاح می‌شود

معاون وزیر راه از پیشرفت ۹۵ درصدی ساخت پل روگذر میدان هزارسنگرآمل در ورودی این شهربه سمت تهران ومحمودآباد و افتتاح آن حداقل تا قبل ازپایان سال جاری خبر داد.

منتشر شده

در

خیرالله خادمی در حاشیه بازدید از مراحل ساخت این روگذر در میدان هزار سنگر آمل گفت: تکمیل هرچه سریع‌تر پل روگذر میدان هراز سنگرآمل در داخل شهر آمل ادامه تکمیل پروژه محوری تکمیل آزادراهی جاده هراز است.

وی افزود: تا هفته آینده بخشی از مطالبات پیمانکار که معوقه دارد، پرداخت خواهد شد تا باقیمانده این پل روگذر که شامل نصب نرده‌های ایمنی و حفاظ‌ها هست تکمیل شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه آسفالت مسیرهای رفت وبرگشت پل به طورکامل انجام شده است، اضافه کرد، پیش بینی ما براین هست که حداقل تا نیمه نخست اسفند امسال شاهد افتتاح این طرح مهم حوزه راهسازی در شهرستان آمل باشیم.

خادمی اضافه کرد، که پس از بهره برداری ازپل روگذر میدان هزار سنگر آمل، میدان و مسیرهای منتهی به پل هوایی به طول حدود ۲ هکتار که یکی از بزرگترین میدان‌های شهری درسطح مازندران نیز هست، توسط شهرداری آمل طراحی و بازپیرایی خواهد شد.

کار ساخت این طرح ملی اسفند ماه سال ۹۶ آغاز شد که بنا به گفته مسئولان شرکت ساخت و توسعه راه‌های منطقه شمال کشور، ساخت تقاطع غیرهمسطح هزار سنگر آمل در کمتر از ۳ سال افتتاح خواهد شد.

ساخت تقاطع میدان هزارسنگر به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های عمرانی و ملی درحالی چهارمین سال ساخت خود را در میدان هزارسنگر در ورودی شهر آمل پشت سر می‌گذرد که روند کند ساخت این تقاطع و ترافیک سنگین در نزدیکی این میدان؛ گلایه شهروندان این شهر و مسافران خروجی به شهرهای غرب مازندران و نیز جاده هراز و تهران را به همراه داشته است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.