با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پهلوان: 1200 بسته معیشتی بین نیازمندان آملی توزیع شد

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: ورزشکاران، پیشکسوتان و قهرمانان آملی تعداد هزار و 200 بسته معیشتی و مواد غذایی بین نیازمندان و جامعه ورزشی آسیب‌پذیر توزیع کردند.

منتشر شده

در

اسماعیل پهلوان، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تاکنون علاوه بر مشاغل مختلف، کسب و کار و اقشار مختلف، در این بین ورزشکاران، مربیان‎، باشگاه‌داران و مسؤولان اماکن ورزشی نیز دچار آسیب‌های جدی شدند.

وی با اشاره به اینکه معیشت و درآمد بسیاری از ورزشکاران و مربیان در ایام شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بازار و مکان‌های ورزشی به شدت متضرر شد، افزود: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش همدلی و کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان و ایام مبارزه با ویروس منحوس کرونا، جامعه بزرگ ورزش این شهرستان نیز پای کار آمدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با بیان اینکه با شعار "همت جوانانه و کمک مؤمنانه" وارد گود کمک به همنوعان نیازمند شدیم، تصریح کرد: این کار خیر و پسندیده با تلاش و مشارکت ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان ورزشی، جوانان، خیرین و بانوان ورزشکار انجام شد.

این مسؤول با اشاره به توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و مواد غذایی در گام نخست، ادامه داد: در دومین گام توانستیم تعداد ۷۰۰ بسته مواد غذایی دیگر را برای کمک به نیازمندان جامعه مهیا کنیم.

پهلوان با اعلام اینکه در مجموع هزار و ۲۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش تقریبی هر بسته ۳ میلیون ریال با شناسایی جامعه هدف توزیع شد، بیان کرد: جامعه هدف ما کمک و یاری‌رسانی به نیازمندان حوزه ورزش بوده است و توانستیم با شناسایی بسیاری از ورزشکاران، پیشکسوتان و ورزشی‌های نیازمند با حفظ آبرو و کرامت انسانی بسته‌های مواد غذایی را به صورت عادلانه توزیع کنیم.

وی با بیان اینکه این گام ارزشمند و ماندگار اقدامی کشوری بوده است، گفت: پیشکسوتان، ورزشکاران و جوانان آملی همیشه در هر برهه از زمان پیشتاز و پیش‌گام هستند و در گذشته نیز با یاری‌رسانی به مردم آسیب‌دیده حوادث مترقبه همانند زلزله، سیل و دیگر بلایای طبیعی این ادعا را در مرحله عمل ثابت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل بیان کرد: کار خیر همیشه و هر جا پسندیده و شایسته است و در پیشگاه خداوند هیچ خیر و نیکی حتی به اندازه سر سوزن نادیده و گم نمی‌شود.

این مسؤول در نگاه آماری به وضعیت ورزش شهرستان آمل، اظهار کرد: ۱۵ هزار ورزشکار سازمان‌یافته با داشتن کارت بیمه ورزشی در این شهرستان مشغول به ورزش هستند.

پهلوان با بیان اینکه آمل تعداد ۴۸ مدال‌آور بین‌المللی، آسیایی و جهانی دارد که باعث درخشش نام کشورمان در میادین مختلف شدند، بیان کرد: تعداد ۲۱ تیم از آمل در لیگ‌های مختلف کشوری، لیگ برتر، لیگ دسته یک و دسته دوم تیمداری می‌کنند و از مدعیان کسب عنوان هستند.

وی یادآور شد: بیش از ۲۰۰ باشگاه ورزشی دولتی و خصوصی در آمل فعالیت دارند که ورزشکاران ۴۶ هیأت ورزشی در آن مشغول به ورزش هستند./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.