با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پیام تسلیت آیت الله توکل درپی درگذشت ۲ تن از علمای مازندران

آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری درگذشت حجت الاسلام کوهستانی و حجت الاسلام شامخی از علمای فاضل استان را تسلیت گفت.

منتشر شده

در

آیت الله سید رحیم توکل در پیامی درگذشت روحانی فاضل و رزمنده ایثارگر و جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس، معلم نفوس و خدمتگذار با اخلاص و بی‌ادعای مردم، حجت‌الاسلام حاج شیخ جعفر شامخی تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: او که در هر شرایطی سعی داشت تا منشأ خدمت به اسلام و مردم جامعه باشد، عمر خود را در مسیر گره‌گشایی از مشکلات دین و دنیای جامعه صرف کرد و در دفتر پاسخگویی به سوالات شرعی مقام معظم رهبری و آیت الله العظمی جوادی آملی در قم منشأ خدمات شایانی بود.

این روحانی خدوم، تلاش وافر داشت تا به دور از نگاه‌ها، مصدر خدمات برای جامعه باشد و در این مسیر به توفیقات ارزشمندی دست یافته بود.

در آستانه میلاد حضرت ولی‌عصر عج‌الله که عمری در راه جلب رضایت آن امام حی ارواحنا فداه کوشید، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

اینجانب این ضایعه مؤلمه را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم، نایب بر حقش، مردم خوب و قدرشناس مازندران، به ویژه خانواده مکرم آن فقید سعید تسلیت عرض کرده و از خداوند سبحان علو درجات و همنشینی با اهل بیت اطهار علیهم السلام را برای ایشان مسئلت می‌کنم.

آیت الله توکل همچنین درگذشت حجت الاسلام کوهستانی فرزند آیت کوهستانی را تسلیت گفت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.