با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پیروزی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مقابل شهروند آمل در دیداری تدارکاتی

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران امشب در دیدار تدارکاتی ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی مازندران به دیدار تیم شهروند آمل رفت و با نتیجه 69 بر 59 مقابل حریف به برتری رسید.

منتشر شده

در

تیم ملی بسکتبال با ویلچر جمهوری اسلامی ایران از روز چهارشنبه گذشته ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی برای آمادگی بهتر در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه را آغاز کرده و این اردو تا 19 آبان ادامه دارد.

ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر در اردوی پنج روزه خود در آمل امشب به دیدار شهروند آمل از قهرمانان و مدعیان لیگ برتر بسکتبال رفتند و دو تیم از ابتدا کار را با جدیت ویژه آغاز کردند.

آملی‌ها با کادر فنی مجید مظلوم و یحیی عسگری‌پور پس از تمرینات منظم نخستین دیدار تدارکاتی را مقابل شاگردان مازیار میرعظیمی و مسعود فلاح داشتند و توانستند عملکرد مناسبی از خود نشان دهند.

دو تیم پس از چهار کوآرتر به نتیجه 69 بر 59 به سود ملی‌پوشان کشورمان بسنده کردند.

ششمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با حضور 10 بازیکن بدون حضور پنج لژیونر کار خود را دنبال می‌کند.

حسن عبدی، حمید صداقت از استان خراسان ‌رضوی، حکیم منصوری و وحید سعادت‌پور مقدم از استان مازندران، عبدالجلیل قرنجیک از استان گلستان، مهدی عباسی‌شتریه از استان مرکزی، دانیال ذاکری و ایمان بگ‌زاده از استان اصفهان، امیررضا احمدی از استان ایلام و فاتح عیاشی از استان خوزستان در این اردوی آماده‌سازی تمرینات منظم را زیر نظر مازیار میرعظیمی به عنوان سرمربی و مسعود فلاح به عنوان مربی دنبال می‌کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.