با ما همراه باشید

ورزشی

پیروزی شیرین خانگی فوتسال کاترین مقابل مقاومت البرز/ زندی‌بتن شکست خورد

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / تیم فوتسال قند کاترین آمل در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در خانه توانست تیم مقاومت البرز را با شکست ۵ بر ۴ بدرقه کند و زندی بتن هم خارج خانه مغلوب کراپ الوند شد.

تیم فوتسال قند کاترین آمل از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در خانه میزبان مقاومت البرز بود.

شاگردان جواد اصغری‌مقدم با تشویق بی‌امان ورزش‌دوستان آملی به دنبال کسب دومین پیروزی و کسب سه امتیاز شیرین خانگی دیگر بودند ولی در نیمه نخست با دریافت دو گل توسط سهیل جامدی و منصور رفیع با نتیجه دو بر صفر عقب افتادند.

شاگردان اصغری مقدم در نیمه دوم به خود آمدند و با اجرای دستورات کادر فنی در زمین مسابقه توانستند با نتیجه ۵ بر ۴ کار را به سود خود تمام کنند.

مهدی دهقان‌نژاد، رحمان سارانی، حسام بابایی، مسعود عباسی و علی ابراهیمی گل‌های قند کاترین آمل وارد دروازه حریف کردند.

درپایان هفته هشتم لیگ برتر فوتسال قند کاترین با دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست، ۷ امتیاز در کارنامه دارد و در رده یازدهم جدول جای گرفته است.

مقاومت البرز نیز بدون پیروزی با سه تساوی و پنج شکست تنها با سه امتیاز رده سیزدهم را از آن خود کرده و حال و روز خوبی در انتهای جدول ندارد.

زندی بتن کلاردشت دیگر نماینده مازندران نیز در خارج خانه مقابل کراپ الوند با نتیجه دو بر یک مقابل حریف تن به شکست داد و تک گل سامان قزوینی مقابل گل‌های رفیعی‌پور و طالبی کارساز نبود تا دست خالی روانه مازندران شود.

زندی بتن کلاردشت پس از پایان هفته هشتم با دو پیروزی، سه تساوی و سه شکست دارای ۹ امتیاز بوده و در رده هشتم جدول جای دارد همچنین کراپ الوند تیم مدعی این رقابت‌ها با ۶ پیروزی، یک تساوی و یک شکست ۱۹ امتیازی بوده و پس از مس سونگون، سن ایچ‌ساوه و گیتی‌پسند اصفهان در جای چهارم جای گرفته است.

هفته نهم لیگ برتر فوتسال با توجه به آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا دو ماه تعطیل است و پس از رقابت‌های ملی‌پوشان، قند کاترین آمل ۲۴ مهر امسال خارج خانه مهمان تیم فوتسال سفیرگفتمان بوده و زندی‌ بتن کلاردشت ۲۵ مهر در خانه به دیدار فردوس قم می‌رود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.