با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پیروزی و باخت اول فصل لیگ والیبال معیاری برای سنجش نیست

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: پیروزی و باخت‌های اول فصل معیاری برای سنجش تیم‌های لیگ برتری والیبال نیست.

منتشر شده

در

محمد عمده‌غیاثی پس از پیروزی شیرین سه امتیازی مقابل کاله مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: پیروزی و باخت‌های اول فصل معیاری برای سنجش تیم‌های لیک برتری والیبال نیست.

وی با اشاره به اینکه در دیدار هفته چهارم مقابل کاله مازندران خارج خانه به میدان رفتیم و نبرد سختی داشتیم، افزود: بازیکنانم خیلی خوب و مسلط در زمین بازی کرده و آرامش و تعادل خود را حفظ کردند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین با بیان اینکه همیشه والیبال دو روی سکه دارد، تصریح کرد: یک روی آن خوش بوده و روی دیگر آن ناخوشایند است، در دیدار مقابل کاله روی خوش والیبال به سوی ما آمد.

غیاثی بیان کرد: کاله همیشه تیم منسجم، منظم، کارآمد با مدیریت و کادرفنی خوب است و در آینده بهتر از گذشته خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برد و باخت‌های اول فصل ملاک قضاوت برای هیچ کدام از تیم‌ها نیست، ادامه داد: پیش‌بینی در مورد آینده را انجام نمی‌دهم و هیچ بازی پیش‌رو قابل پیش‌بینی نیست، باید بدانیم بازیکن ماشین نیست بلکه هیچ حسابی نمی‌توان بر روی آنها به صورت دقیق انجام داد، یک روز، روز خوب تیم است و نتیجه مطلوب حاصل می‌شود ولی در روزی دیگر هم نمی‌توان نتیجه مطلوب گرفت.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین با بیان اینکه امسال برای قهرمانی تیم را نبستیم بلکه با تمرینات منظم و منسجم پله به پله جلو می‌رویم، خاطرنشان کرد: قولی که به مردم ورامین و مسؤولان باشگاه دادم این است تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا بهترین بازی‌ها را با ظرفیت بالا انجام دهیم، انجام بازی خوب بسیار برای‌مان مهم است و برد و باخت اهمیت زیادی ندارد.

غیاثی بیان کرد: تمام ظرفیت خود را برای دیدارهای لیگ برتر می‌گذاریم و تلاش‌ها را به کار می‌گیریم تا به نتیجه مطلوب منجر شود./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.