با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پیروزی کاله مازندران در نخستین دیدار خانگی لیگ برتر والیبال مقابل شهداب یزد

تیم والیبال کاله مازندران از سری مسابقات هفته نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور چهارشنبه شب در خانه تیم شهداب یزد را با نتیجه سه بر دو شکست داد.

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر- تیم والیبال کاله مازندران در نخستین دیدار لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور چهارشنبه شب در خانه به سختی از سد حریف یزدی گذشت.

شاگردان بهروز عطایی که امسال نسبت به سال‌های گذشته بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه را به جمع جوانان جویای نام خود اضافه کردند دست نخست بازی را با امتیاز 25 بر 16 از آن خود کردند.

نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال با توجه به پیروزی با اختلاف بالای خود در ست نخست حریف را دست کم گرفت به گونه‌ای که دست دوم و سوم را با امتیاز 25 بر 21 و 25 بر 23 به شاگردان توانمند و باتجربه عباس میرحسینی واگذار کردند.

روند هجومی کاله در دست‌ چهارم بهبود یافت و این دست با امتیاز 25 بر 21 به سود سبزجامه‌گان آملی تغییر کرد تا دو تیم با تساوی دو بر دو کار را به دست پنجم ببرند.

شاگردان عطایی با حمایت بی‌امان بیش از یک هزار هوادار آملی در سالن پیامبر اعظم(ص) گوی سبقت را از حریف ربودند و با امتیاز 15 بر 9 توانستند طعم پیروزی نخستین دیدار لیگ برتر را تجربه کنند.

خلیل یگانه‌مجد و دامغانی‌نژاد ناظران و نمایندگان فدراسیون والیبال در این دیدار بودند و امر قضاوت به فرهاد شاهمیری سپرده شد.

کاله مازندران با پایان هفته نخست لیگ برتر والیبال دو امتیاز را از آن خود کرده و حریف یزدی خود را تنها با یک امتیاز بدرقه کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.