با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پیشروی رنگ زرد کرونایی به شهرستان‌های مازندران

براساس جدیدترین اعلام نرم‌افزار ماسک، علاوه بر نور و رامسر، خطر کرونا شرق مازندران را هم تهدید کرد؛ به‌طوری‌که ۵ شهرستان مازندران در وضعیت زرد و ۱۷ شهرستان در وضعیت آبی قرار گرفتند.

منتشر شده

در

براساس جدیدترین اعلام نرم‌افزار ماسک، علاوه بر نور و رامسر، خطر کرونا شرق مازندران را هم تهدید کرد؛ به‌طوری‌که ۵ شهرستان مازندران در وضعیت زرد و  ۱۷ شهرستان در وضعیت آبی قرار گرفتند.

طبق آخرین به‌روزرسانی رنگ‌بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در سامانه ماسک وزارت بهداشت، از ۲۰ آذر در مازندران علاوه بر نور و رامسر، شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر و نکا در وضعیت زرد هستند و ۱۷ شهرستان دیگر استان در وضعیت آبی قرار دارند.

براساس رنگ‌بندی جدید اپلیکیشن ماسک؛ شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، نکا، نور و رامسر و شهرستان‌های میاندورود، ساری، قائمشهر، جویبار، سیمرغ،سوادکوه،سوادکوه شمالی، بابل، آمل، بابلسر، فریدونکنار، محمودآباد، نوشهر، چالوس، تنکابن، عباس‌آباد و کلاردشت در وضعیت آبی کرونایی هستند.

موضوع مهم اینکه وضعیت آبی به منزله پایان کرونا نیست، حتی برای افرادی که دو نوبت واکسن دریافت کرده‌اند؛ در صورتی‌که اعلام وضعیت آبی منجر به شروع دورهمی‌ها، مهمانی و مراسم در محیط سربسته شود، باز هم احتمال افزایش آمار مبتلایان و شروع یک خیز جدید وجود دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.