با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

پیگیری جدی برای دیدار مردم مازندران با رهبری انقلاب در حماسه ۶ بهمن

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / استاندار مازندران گفت: مردم استان انتظار دیدار با مقام معظم رهبری در سالروز حماسه ششم بهمن را دارند که پیگیری جدی این دیدار ارزشمند در حال انجام است.

سید محمود حسینی‌پور در حاشیه شرکت در چهل و یکمین سالگرد حماسه اسلامی ششم بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حماسه اسلامی مردم آمل و افتخارآفرینی آنها از اتفاقات مهم ملی و فرااستانی است.

وی با اشاره به ارزش این رویداد ارزشی در سال ۱۳۶۰، افزود: با گذشته ۴۱ سال از حماسه ششم بهمن نباید این اتفاق بزرگ تنها به شهرستان آمل اختصاص پیدا کند.

استاندار مازندران تصریح کرد: معتقدم که کانون حماسه ششم بهمن در شهرستان آمل است ولی باید به دیگر شهرها بسط داده شود همانند حماسه دفاع مقدس که کانون حماسه‌ها در جنوب و غرب کشور بود ولی در تمام شهرهای کشور دفاع مقدس گرامی داشته می‌شود.

وی با بیان اینکه باید حماسه ششم بهمن را ملی بدانیم، با اشاره به برگزاری آخرین جلسه شورای اداری مازندران، یادآور شد: ستاد دائمی حماسه اسلامی ششم بهمن با تصویب در شورای اداری مازندران در مرکز استان به عنوان دبیرخانه فعال تشکیل می‌شود.

حسینی‌پور ادامه داد: باید ابعاد مختلف پیدا و پنهان حماسه ششم بهمن در دبیرخانه دائمی مطرح، بررسی و واکاوی شود تا بتوانیم تراز این حماسه ملی را به جایگاه واقعی خود برسانیم و تبدیل به یک حماسه ملی مازندران در مازندران و سراسر کشور شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مردم استان انتظار دیدار با مقام معظم رهبری در سالروز حماسه را دارند که انتظار به جا و شایسته است، بیان کرد: دیدار مردم مازندران و آمل با مقام معظم رهبری در گذشته انجام شد و به دلیل اهمیت ویژه حماسه شکل گرفت هرچند امسال درخواست دیدار با رهبر معظم انقلاب از سوی استانداری و نماینده ولی فقیه مازندران به دفتر معظم‌له ارسال شد و در حال پیگیری جدی هستیم.

حسینی‌پور گفت: با توجه به محدود بودن دیدارهای رهبر معظم انقلاب به دنبال ایجاد فرصت مناسب برای دیدار مردم دیار علویان و شهر هزار سنگر با معظم‌له هستیم تا با تأیید خبر دیدار رهبری انقلاب خبر خوش در آینده برای مردم داشته باشیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.