با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پیگیری مناسب جشنواره مجازی و پویش ورزش در منزل

اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل گفت: علیرغم اعلام وضعیت قرمز کرونا در آمل و تعطیلی اداره ورزش و جوانان در هفته جاری موضوع جشنواره مجازی و پویش ورزش در منزل با قوت در شهرستان پیگیری می شود

منتشر شده

در

اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل گفت: علیرغم اعلام وضعیت قرمز کرونا در آمل و تعطیلی اداره ورزش و جوانان در هفته جاری موضوع جشنواره مجازی و پویش ورزش در منزل با قوت در شهرستان پیگیری می شود و از ابتدای طرح تا الان بیش از ۵۰۰ اثر دریافت گردید.

اسماعیل پهلوان تصریح کرد: آثار دریافتی در تمامی زمینه ها اعم از چالش،ویدیوی آموزشی و ورزشی، ورزش در منزل، وبینار،انیمیشن های ورزشی و بروشورهای آموزشی و ورزشی بوده و از پراکنده گی خوبی در همه موارد مشاهده می شود.

متولی ورزش آمل ادامه داد : بیش از۵۰۰ اثر با کیفیت مناسب دریافت و پیش بینی می گردد تا پایان طرح بیش از ۸۰۰ اثر دریافت شود.

دبیر شورای ورزش همگانی آمل سپس گفت: بهترین راهکار جهت برون رفت از چالش به وجود آمده در ورزش و دستیابی به آمادگی جسمانی مناسب و حفظ سلامتی انجام فعالیت های بدنی در منزل می باشد.

جشنواره مجازی وپویش ورزش در منزل با شعار آمل فعال،شهروند ورزشکار از اول آذر در شهرستان آمل شروع و تا ۱۴ آذر ادامه خواهد یافت و در صورت تداوم محدودیت ها ،اجرای طرح تمدید می گردد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.