با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کاهش ۶۵ درصدی جرایم خشن در مازندران

جانشین انتظامی مازندران از کاهش ۶۵ درصدی جرایم خشن در استان خبر داد و گفت: امنیت و آسایش عمومی خط قرمز پلیس است.

منتشر شده

در

به گزارش آمل نیوز، سرهنگ سید موسی حسینی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی چالوس با اشاره به کاهش ۶۵ درصدی جرایم خشن در استان، امنیت و آسایش عمومی را از مهمترین اولویت‌های مأموریتی پلیس برشمرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با ایثار و از خودگذشتگی تمام در دورترین نقاط این مرز و بوم همواره درپی ایجاد امنیت و آرامش برای مردم عزیزمان هستند.

سرهنگ حسینی هرگونه توسعه و پیشرفتی در جامعه را برخورداری از امنیت پایدار در آن جامعه برشمرد و گفت: اگر در جامعه‌ای امنیت نباشد هیچگاه نخواهد توانست به توسعه در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و اقتصادی و … دست پیدا کند.

حسینی یکی از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی را برخورد مقتدرانه با جرایم خشن، اراذل و اوباش و مفاسد اقتصادی برشمرد و اظهار داشت: با تشکیل قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش شاهد کاهش ۶۵ درصدی جرایم خشن در سطح استان بوده‌ایم.

وی با قدردانی از تعامل دستگاه قضائی، اعضای شورای تأمین استان و شهرستان‌ها و همچنین نهادهای اثر گذار با پلیس در اجرای این مأموریت، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از دیگر اولویت‌های پلیس برشمرد و بیان داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در امر حمایت از تولید داخلی، شاهد افزایش دو برابری کشف کالای قاچاق در استان بوده‌ایم.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، یکی دیگر از اولویت‌های مأموریتی پلیس را برخورد با عاملان افیونی و سوداگران مرگ برشمرد و گفت: با اجرای عملیات‌های ضربتی توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان کشفیات مواد مخدر در سطح استان ۳۷ در صد افزایش داشته است.

سرهنگ حسینی همچنین با تاکید بر جلب مشارکت‌های مردمی در امنیت اجتماعی، تصریح کرد: بدون شک همکاری و همدلی مدیران و مسئولان نهادهای امنیتی و اجتماعی نقش مؤثری در ثبات امنیت پایدار در جامعه خواهد داشت.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی استان، سرهنگ خسروی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان چالوس معرفی و از خدمات سرهنگ رضوانی در این شهرستان قدردانی شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.