با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کاهش ۶ درصدی تصادفات فوتی درون‌شهری مازندران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: در ۱۱ ماهه جاری شاهد کاهش ۶ درصدی تصادفات منجر به فوت بودیم که نشان از توجه مردم به قوانین دارد.

منتشر شده

در

سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران با تشکر از مردم در راستای توجه به قوانین و مقررات رانندگی، اظهار کرد: در ۱۱ ماهه سال جاری شاهد کاهش ۶ درصدی تصادفات منجر به فوت در سطح حوزه درون‌شهری استان بودیم.

وی گفت: ۵۷ درصد تصادفات حوزه درون‌شهری استان به‌علت بی‌توجهی توجه به جلو و رعایت نکردن حق تقدم مسیر عبور اتفاق افتاده است، ۴۷ درصد از مجموع ۱۵۵ نفر از جانباختگان حوادث رانندگی در سال جاری عابرین پیاده و ۲۱ درصد موتورسیکلت سواران بودند.

بیگلری با بیان توصیه‌هایی به عابرین پیاده، اضافه کرد: عابران توجه کنند تا به‌طور ناگهانی وارد سطح سواره‌رو نشوند و برای عبور از عرض راه از گذرگا‌ های تعیین شده ایمن همچون؛ پل هوایی و خط‌کشی عابر پیاده استفاده کنند و شب‌ها برای تردد از محل‌هایی که دید کافی دارند و با لباس روشن عبور کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران، در پایان گفت: موتورسوارن بدانند کلاه ایمنی صدفی برای حفظ مروارید جان‌شان و استفاده از کلاه ایمنی ضامن سلامتی آنها است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.